AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Hei! Ser nå at blush har salg på produkter fra tigi.. Vuderer å gå for enten bedhead after party smoothing cream eller small talk. Noen som har erfaringer med disse og hvilken de evt liker best? Kunne tenkt meg en god "krem" som fremhever fall og tekstur i håret men også kan holde friss borte og gjøre håret glatt og blankt:) Uansett er jeg bare nysgjerrig på å prøve siden jeg aldri har hatt slike "dyrere" produkter før. Anonymous poster hash: 58338...5be
Tigerstaden Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 Hater Tigi, gav meg stygt hår... ugh! bustete, så fett ut nesten med en gang. 1
Purple Diamond Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Hei! Ser nå at blush har salg på produkter fra tigi.. Vuderer å gå for enten bedhead after party smoothing cream eller small talk. Noen som har erfaringer med disse og hvilken de evt liker best? Kunne tenkt meg en god "krem" som fremhever fall og tekstur i håret men også kan holde friss borte og gjøre håret glatt og blankt:) Uansett er jeg bare nysgjerrig på å prøve siden jeg aldri har hatt slike "dyrere" produkter før. Anonymous poster hash: 58338...5be Liker veldig godt After party! Håret blir blankt og så lukter den nydelig
lillemy01 Skrevet 12. februar 2014 #4 Skrevet 12. februar 2014 Jeg elsker alke tigi produkter egentlig. Har tykt og brusete langt hår
kills Skrevet 12. februar 2014 #5 Skrevet 12. februar 2014 Jeg har After Party. Bruker den fordi jeg fikk den i gave og for å bruke den opp. Den er vel helt ok, men jeg må hvertfall være veldig forsiktig med mengden, ellers så strimler håret seg og blir fett (for mye produkt).
Leahisabella Skrevet 12. februar 2014 #6 Skrevet 12. februar 2014 Jeg har både after party og small talk. After party gir deg volum og glans. Small talk gir glans, gjør håret mykt og skal kontrollere ustyrlige lokker på plass. Jeg brukte dumb blonde smoothing stuff før, og synes den er bedre mot krusete hår.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #7 Skrevet 12. februar 2014 Hater Tigi, gav meg stygt hår... ugh! bustete, så fett ut nesten med en gang. Har samme erfaring med de tigiproduktene jeg har prøvd.Min søster derimot elsker dem Anonymous poster hash: 29e4a...50d
Gjest crazycatlady Skrevet 12. februar 2014 #8 Skrevet 12. februar 2014 Holder meg langt unna Tigi. De tester på dyr. 1
Leahisabella Skrevet 12. februar 2014 #9 Skrevet 12. februar 2014 Holder meg langt unna Tigi. De tester på dyr. What? Prøver så godt jeg kan å holde meg unna produkter som er testet på dyr, men visste faktisk ikke at Tigi gjør det!
Blekk Skrevet 12. februar 2014 #10 Skrevet 12. februar 2014 Jeg har prøvd ganske mye fra Tigi Bed Head og de produktene du nevner er et par av favorittene mine. After Party passer best til beskrivelsen av det du ønsker, da dette er en ufattelig god og myk krem som gjør håret super mykt og glansfullt. Kontrollerer frizz veldig bra og samler slitte tupper veldig godt. Small Talk bruker jeg i håret før jeg skal føne det de gangene jeg ønsker volum, da denne kremen gir mye fylde til håret og letter hårrøttene litt fra hodebunnen. Pass derimot på og ikke bruke for mye av både Small Talk og After Party om du kjøper begge, da for mye av disse produktene kan gjøre håret fett. For eksempel en pumpe med After Party blir for mye, og det blir iallefall for mye med en pumpe fra Small Talk kremen. Tigi sine produkter generelt kan gi fett hår om man bruker for mye av dem, så er viktig å være drøy.
Gjest crazycatlady Skrevet 12. februar 2014 #11 Skrevet 12. februar 2014 What? Prøver så godt jeg kan å holde meg unna produkter som er testet på dyr, men visste faktisk ikke at Tigi gjør det! Jo, de gjør det, dessverre. Trodde ikke de testet først jeg heller, men de gjør det.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #12 Skrevet 12. februar 2014 Jeg bruker disse to om hverandre http://www.blivakker.no/product/tigi/tigi-styling/TIG0009/tigi-s-factor-smoothing-lusterizer-200ml- http://www.blivakker.no/product/tigi/tigi-styling/TIB0037/tigi-bedhead-after-party-lusterizer-100ml- Anonymous poster hash: 30209...72b
challenger Skrevet 12. februar 2014 #13 Skrevet 12. februar 2014 Elsker "small talk", men pass på å ikke for mye produkt, det kan fort bli fett. Gir volum og tekstur til håret. Lukter nyyydelig! Har også prøvd after party, og synes den er helt grei. Den roer ned frizz, men der må man også være forsiktig med mengden. Lukter godt denne også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå