AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Jeg har en venninne som er så ofselig flink til å gjøre det lekkert rundt seg. Alt hun bruker er kjøpt på steder som Nille, Indiska, Søstrene Grene etc.... Hun har hjulpet meg litt til å få litt orden i kosen min og jeg skulle gjerne lært mer om innredning og tenkte jeg kunne abbonnere på ett. Jeg var i hylla på Narvesen i dag og kikket men det var så mange. Hvilket liker du best og hvorfor? Anonymous poster hash: dceec...887
Kladd Skrevet 12. februar 2014 #2 Skrevet 12. februar 2014 Bolig pluss. Fordi de bruker så mye fine farger og jeg liker stilen Du bør jo bare finne det magasiner som appelerer mest til deg og din stil!
Fru Skribent Skrevet 12. februar 2014 #3 Skrevet 12. februar 2014 Er ikke så bevandret i interiørblad jungelen selvom jeg er veldig opptatt av hvordan det ser ut rundt meg. Ingenting er som å komme hjem til omgivelser man trives i, med myke puter, farger som harmonerer, praktiske løsninger osv. Det gir en følelse av harmoni.. Men over til spørsmålet. Jeg fikk abonnement på BoligDrøm i julepresang av niesen min (hun hadde fanget opp min interesse for interiør) og det er et bra blad. Finnes alt mulig av tips her. Reportasjer fra hjem med originalitet og særpreg. Jeg har iallefall en godstund hver gang jeg leser det
Grønt blad Skrevet 12. februar 2014 #4 Skrevet 12. februar 2014 Jeg liker godt danske Bo bedre og danske Bolig magasinet. Av de norske magasinene liker jeg godt Bonytt. Hvilken stil liker du? Liker du en mer romantisk stil, vil sikkert Boligdrøm passe mye bedre enn Bo bedre. Jeg anbefaler deg å ta en tur innom biblioteket. Der pleier de å ha noen av de mest populære interiørmagasinene, og du kan se hva du liker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå