Illicitus Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Noen som har prøvd? Bare spikspenna tull?
Raquelle Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 Har brukt Swiss Clinic sine, og de funket. Var veldig usikker da jeg kjøpte det, men siden jeg hadde mistet så mye vipper og bryn på høyere side grunnet vitamin mangel. Tenkte jeg det var verdt å prøve. Har cøliaki, så sliter med vitamin mangel. Spiser masse, men kroppen tar det ikke opp ordentlig. Vippene vokste ut kjempe fort, og har aldri nappet bryn så ofte. Tok meg selv i å tenke: Men jeg nappet jo akkurat disse hårene jo. Det har jeg aldri tenkt før da de vokste så sakte. 1
Illicitus Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2014 Hmm, det kostet liksom så lite så kunne vært morsomt å prøve, men jeg kaster ikke ut pengene heller..
Raquelle Skrevet 13. februar 2014 #4 Skrevet 13. februar 2014 Kan ikke si hvordan QuickMax fungerer, men den var jo ikke dyr. Så ville ha testet den. SwissClinic koster 1295 på tilbud. Da får man en til vipper og en til bryn på 5ml.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå