AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Del Skrevet 11. februar 2014 Hei! Er det noen her som kan gi meg en kostholdsplan eller noe som ligner? Sliter med å finne på ting som jeg kan spise iløpet av en hel uke.. Trener opptil fire ganger i uken, så den biten går greit. Men sliter veldig med kostholdet, derfor hadde det vært fint med en plan, ettersom jeg ikke er noe særlig flink til dette selv. Håper noen kan hjelpe meg Anonymous poster hash: 4a611...883 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martinez Skrevet 11. februar 2014 #2 Del Skrevet 11. februar 2014 Jeg er ingen ekspert, og har ingen utdannelse innenfor dette. Men er veldig opptatt av å spise sunt, så kan jo nevne noen matvarer jeg er veldig glad i - Frukt og grønnsaker generelt, og spesielt avocado! Elsker det, og det er veldig sunt - Tunfisk - Egg - Fetaost - Nøtter, pinjekjerner, mandler osv - Havregryn/grøt - Cottage cheese - Knekkebrød/rugsprø - Elg, okse, steik osv - Laks! Namnam - Quinoa (type.. i stedenfor ris) Jeg spiser som regel havregryn til frokost. Dette er trege karbohydrater som holder meg mett lenge. Utover dagen spiser jeg gjerne knekkebrød med smøreost og tomat eller avocado feks. Fruktsalat, vanlig salat (med fetaost!!), bare noen agurk eller paprikabiter for å ha noe kalorifattig å tygge på.. Håper det hjalp noe, selv om det kanskje ikke var akkurat det du så etter. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 11. februar 2014 #3 Del Skrevet 11. februar 2014 http://authoritynutrition.com/low-carb-diet-meal-plan-and-menu/ Det er en lavkarbo ukesplan. Om du føler det er for lite karbohydrater så tilsetter du litt poteter til lunsjen, eller litt frukt etter trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå