Gå til innhold

Hvor lang tid tok det før du begynte å se resultatene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i ferd med å gå ned i vekt. Har gått ned 2-3-4 kg, og har kommet godt igang med kost og trening. Har vel kommet til det punktet nå hvor det ikke er noe vei tilbake, jeg skal bare ned i vekt og få den fine kroppen jeg har potensiale til å få. Jeg synes også at trening og mat går ganske greit nå, det koster meg mye mer å skulle spise noe skikkelig usunt nå eller falle tilbake til gamle vaner enn å forsette med det sporet jeg er i. Så dette går rette veien.

Men jeg ser ikke store resultatene enda, er instilt på å nøye meg med de små tingene jeg legger merke til. Men lurer av nysgjerrighet på hvor mange kg dere som har gått ned litt, gikk ned før dere tenkt: "yeah jeg har gått ned!" eller så en stor forskjell på kroppen. Jeg ser at kroppen min er litt nettere en før, men det er først når jeg titter nærme etter eller sammenligner førbildet mitt med nå. Tviler på at noen andre ser store forskjellen f.eks.

Anonymous poster hash: 51266...2da
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du tatt mål? Da er det mye lettere å se:)

Jeg begynner såvidt å se det nå, har gått ned ca 4 kg:)

Gjest juvelia
Skrevet

Jeg er i ferd med å gå ned i vekt. Har gått ned 2-3-4 kg, og har kommet godt igang med kost og trening. Har vel kommet til det punktet nå hvor det ikke er noe vei tilbake, jeg skal bare ned i vekt og få den fine kroppen jeg har potensiale til å få. Jeg synes også at trening og mat går ganske greit nå, det koster meg mye mer å skulle spise noe skikkelig usunt nå eller falle tilbake til gamle vaner enn å forsette med det sporet jeg er i. Så dette går rette veien.

Men jeg ser ikke store resultatene enda, er instilt på å nøye meg med de små tingene jeg legger merke til. Men lurer av nysgjerrighet på hvor mange kg dere som har gått ned litt, gikk ned før dere tenkt: "yeah jeg har gått ned!" eller så en stor forskjell på kroppen. Jeg ser at kroppen min er litt nettere en før, men det er først når jeg titter nærme etter eller sammenligner førbildet mitt med nå. Tviler på at noen andre ser store forskjellen f.eks.

Anonymous poster hash: 51266...2da

Du skriver jo at du allerede begynner å se forskjell. Det kommer jo ann på hvilken startvekt du har, men etter å gå ned 5 kilo bør vises og merkes på de fleste. 5 kilo er MYE fett, søk opp bilder på google!

Skrevet

Nå vet jeg ikke om det er mye vann jeg har mistet, men har gått ned 4,3 kg på en mnd hittil. Merker forskjell på ansiktet, magen og lår!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...