Gå til innhold

Gi valentinsgave til flere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde en ide for fredag, sånn i første omgang for og være veldig hyggelig og vise at eg er en veldig hyggelig og grei kar.

På en annen avdeling der eg jobber, har eg god kontakt med endel av di for vi jobber litt sammen. Men er veldig mye tull og moro og på jobb, finner på litt sammen og har litt pauser sammen. Men er og ei jente eg liker godt der og.

Så lurte på og kjøpe og gi et par esker med freia melkehjerter til alle damen som jobber der.

Så hva tror dere?

Og så trenger eg noen råd til hva eg kan skrive på di, er jenter/damer der ifra 18 til over 50.

Anonymous poster hash: 0f368...f88
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker utrolig koselig! Jeg hadde satt veldig stor pris på det ivertfall :)

Du kan jo skrive noe positivt til dem eller hva du liker med hver av personene?

Skrevet

Synes det var en super duper ide!! =)
Skulle ønske jeg jobbet på din arbeidsplass hehe

Skrevet

God ide! Alle menn burde gjøre som deg :) Bare skriv Happy Valentine eller noe generelt om hvor flotte alle damer er og hvor heldige menn er for at de finnes.

Anonymous poster hash: 9d857...d69
  • Liker 1
Skrevet

Valentines til alle damene? Haha, NEI.

Anonymous poster hash: 459af...74d
  • Liker 2
Skrevet

Hvorfor ikke?

Skrevet

Har man råd har man lov! :) Og så får man et pluss i boka hos alle damene som belønning! :)

Skrevet

Ts her var ikke så mye respons og få på dette må eg si men greit nokk.

Men skal nokk gjøre dette og har komt frem til noe og skrive men kunne vil lufte det litt.

Happy valentine

God valentindag til alle lager englene, håper det blir en bra dag.

Og her er en liten ting for og vise hvor fantastiske dere er,

men er kanskje ei det gjelder litt ekstra for..

Mvh ...................

Så hva tenker dere høres det greit ut. husk på det er ei av disse damen eg liker litt ekstra, men vil jo ikke at noen skal føle seg fornærmet heller.

Og det med lager englene er noe eg har sakt til noen av di før og det er et lager di jobber på. har sakt at jentene er lager engler og at gutta er lager gnomer sånn viss det var noen som lurte på den.

Skrevet

Hvorfor ikke?

Jeg vil ikke ha valentin gave fra en som tydeligvis vil flørte med alle damene på jobben. Hele poenget med valentin er ett par.

• Liker 1
Skrevet

Men skal nokk gjøre dette og har komt frem til noe og skrive men kunne vil lufte det litt.

Happy valentine

Mvh ...................

Så hva tenker dere høres det greit ut. husk på det er ei av disse damen eg liker litt ekstra, men vil jo ikke at noen skal føle seg fornærmet heller.

Og det med lager englene er noe eg har sakt til noen av di før og det er et lager di jobber på. har sakt at jentene er lager engler og at gutta er lager gnomer sånn viss det var noen som lurte på den.

Loooooser....

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det er en super idé! Jeg ville dog ikke skrevet noe til én spesiell, du får nok bonuspoeng bare ved å være så generøs. Og pass deg for skrivefeil.

Mitt forslag:

Happy Valentinesday til de fine lager-englene! Alltid koselig å jobbe med dere.

(Skal i utgangspunktet ikke være bindestrek, men det ble mer lettlest.)

• Liker 4
Skrevet

Nei nei nei!

Valentinesgave/ valentinesoppmerksomhet skal være til noen du holder litt ekstra av, ikke til alle av det motsatte kjønn! Det kan du heller gi på kvinnedagen.

Jeg må si at jeg faktisk hadde blitt småfornærmet og i tillegg tenkt at dette var en kollega som ville sjekke hvor mange damer han kunne få draget på, dersom jeg hadde fått noe slikt og så oppdaget at alle andre på jobb hadde fått det samme...

• Liker 1
Skrevet

Nei nei nei!

Valentinesgave/ valentinesoppmerksomhet skal være til noen du holder litt ekstra av, ikke til alle av det motsatte kjønn! Det kan du heller gi på kvinnedagen.

Jeg må si at jeg faktisk hadde blitt småfornærmet og i tillegg tenkt at dette var en kollega som ville sjekke hvor mange damer han kunne få draget på, dersom jeg hadde fått noe slikt og så oppdaget at alle andre på jobb hadde fått det samme...

Vel det er ikke alle som tenker det verste eller så negativt som du gjør. Det finnes ingen regler for hvordan man skal benytte Valentines dagen og jeg synes det er litt sært å tro at man har lyst til å sjekke opp alle, bare fordi man viser flere oppmerksomhet. Herremin, fyren er hyggelig!!

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil ikke ha valentin gave fra en som tydeligvis vil flørte med alle damene på jobben. Hele poenget med valentin er ett par.

Og mest sannsynlig er du en av de som analyserer alt typen din gjør, er lett sjalu og mistenker han for det meste ;)

Skrevet (endret)

Happy valentine

Mvh ...................

Hm.. jeg synes du fikk masse respons jeg! Sett pris på at folk gir deg deres meninger heller!

Hvis du gjør dette bare for å smiske med ei, så kan du glemme hele greia, Å gi til alle vil gi deg pluss i boka, men ikke hvis du skriver at det egentlig er ei du liker. Da kan du heller bare gi til henne du vil gi til og akseptere nederlaget hvis det kommer.

Endret av Nettinettet
  • Liker 1
Skrevet

Tror jeg bare hadde syntes det var koselig, også om jeg ikke hadde vært den spesielle. Bare husk å ikke ha mellomrom i "lagerenglene", skrivefeil setter deg fort i er dårlig lys for dem som er opptatt av det. Dumt å brenne seg på en sånn filleting.

• Liker 1
Gjest Makemeloveit
Skrevet

Selvfølgelig skal du gjøre det! De fleste blir nok kjempe sjarmert :D

Skrevet

Vel det er ikke alle som tenker det verste eller så negativt som du gjør. Det finnes ingen regler for hvordan man skal benytte Valentines dagen og jeg synes det er litt sært å tro at man har lyst til å sjekke opp alle, bare fordi man viser flere oppmerksomhet. Herremin, fyren er hyggelig!!

Jøss ;).Du har ingen hensikt å definere noe du ikke selv identifiserer deg med som "negativt og å tenke det verste", bare fordi du er uenig.

Jeg har begrunnet hvorfor jeg tenker og føler dette, og jeg tror faktisk ikke jeg er den eneste som tenker slik.

Personlig synes jeg det han foreslår hører hjemme på kvinnedagen, ikke er det lenge til den dagen heller.

Valentinesdagen er en dag jeg mener man skal verdsette dem man kjenner og føler noe for. Jeg hadde personlig ikke likt å få dette fra en kollega jeg ikke sto spesielt nær, og som i tillegg ga dette til alle.

Det er godt mulig intensjonen hans bare er å glede andre, men de beste intensjoner kan i blant likevel skape problemer.

Dessuten synes jeg det blir underlig å kun gi til bedriftens kvinner og ikke til sine mannlige kolleger, dersom han mener at det ikke skal ha noen romantisk symbolikk, men kun vise at han setter pris på dem...

Skrevet (endret)

Jøss ;).Du har ingen hensikt å definere noe du ikke selv identifiserer deg med som "negativt og å tenke det verste", bare fordi du er uenig.

Jeg har begrunnet hvorfor jeg tenker og føler dette, og jeg tror faktisk ikke jeg er den eneste som tenker slik.

Personlig synes jeg det han foreslår hører hjemme på kvinnedagen, ikke er det lenge til den dagen heller.

Valentinesdagen er en dag jeg mener man skal verdsette dem man kjenner og føler noe for. Jeg hadde personlig ikke likt å få dette fra en kollega jeg ikke sto spesielt nær, og som i tillegg ga dette til alle.

Det er godt mulig intensjonen hans bare er å glede andre, men de beste intensjoner kan i blant likevel skape problemer.

Dessuten synes jeg det blir underlig å kun gi til bedriftens kvinner og ikke til sine mannlige kolleger, dersom han mener at det ikke skal ha noen romantisk symbolikk, men kun vise at han setter pris på dem...

Du, det er bare en hyggelig oppmerksomhet altså. Ikke et frieri.

Endret av Chloe-
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...