Gå til innhold

Noen som har prøvd malingen Harmoni Uten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal male inne til våren, og vurderer å bruke Harmoni uten siden den er billigere en Jotun Sens. Noen som har prøvd den og kan si hva de syntes om den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd den, men kjenner flere som har brukt sens, og det er visstnok helt bortkastet. Må male 5 strøk i stedet for 2, og mye dyrere er det også.

Hold deg til vanlig maling. Med mindre du skal male hver dag, er det null problem å bruke vanlig maling.

Anonymous poster hash: a0858...aac

Skrevet

Har ikke prøvd den, men kjenner flere som har brukt sens, og det er visstnok helt bortkastet. Må male 5 strøk i stedet for 2, og mye dyrere er det også.

Hold deg til vanlig maling. Med mindre du skal male hver dag, er det null problem å bruke vanlig maling.

Anonymous poster hash: a0858...aac

Jeg tåler ikke å male med maling som lukter, og har baby i hus. Men finnes det vanlig maling som ikke lukter?

Skrevet

Maling som er vannbasert lukter neste ikke noe.

Skrevet

Jeg lot meg nettopp lure til å bruke vanlig vannbasert maling ford "den lukter nesten ikke". Tull!

Har lufta i ei uke, og fortsatt lukter det maling når vinduene er igjen.

Kjenner ikke til merket du spør om, men prøvde Scala Puls i stedet for Sens mtp pris. Vet ikke om det var den eller Jotun Supreme Finish som lukter så veldig, har malt med begge.

Neste gang blir det Sens.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...