Gå til innhold

Alice: Madness returns. Xbox spill til jenter

Anbefalte innlegg

Gjest Bøllefrøa
Skrevet

Jeg er en jente i 20årene som liker å spille X-box (360), men jeg føler det ikke er så mange spill på markedet som jeg liker. Selv har jeg spilt The legend of Spyro: Dawn of the dragon.

post-54848-0-88842400-1392133169_thumb.j

Og det likte jeg kjempegodt! Så jeg har nå rundet både det og Alice: Madness returns..
post-54848-0-22936700-1392133205_thumb.j

Hva kan jeg spille nå?

Jeg liker eventyrspill, med diverse særegne våpen du kan oppgradere underveis. Har spillt litt Left 4 dead 2. Men det er litt skummelt :fnise: , og ikke akkurat eventyraktig, Dessuten så mangler det litt "quester" og egne levels som du må igjennom - som jeg setter pris på i et spill. Har spillt mange andre Spryo spill på andre konsoller, så det er midt i blinken for meg. Men nå har jeg rundet de jeg kan :sjokkert:

Kjøpte meg Rango for jeg syntes det så ut som noe for meg. Men det var en stor skuffelse for det viste seg å være et barnespill..

Kjæresten kjøpte Skyrim: The elder scrolls til meg. Men det er akkurat litt for lite eventyr og fantasi for meg. Selvom det ser lovende ut.

Så noen som har noen forslag til spill jeg kan kjøpe meg? Trenger et par nye som jeg kommer til å like :danse:Liker at det er f-eks tenner (i alice) eller diamanter (i spyro) langs stiene jeg går på som jeg må samle opp slik som penger.

Vil være kjempeglad for alle forslag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan på det varmeste anbefale spillserien Gears of war! Herlig Historie og fantastisk onlinegaming!

Skrevet

Majin and the forsaken kingdom

Anonymous poster hash: b990b...a9a
Gjest BabyBlue
Skrevet

Dreamfall. Det er bare helt amazing, selv om det ikke akkurat er så mye våpen involvert. Tomb Raider er også artig, som Ann Christin sa :) Du kan kjøpe det helt nye, pluss en samlepakke med alle spillene.

Gjest melonly
Skrevet

Åå Spyro :hjerte:

Jeg likte veldig godt Ty the tasmanian dragon før!
Ikke prøvd Zelda, men hørt mye bra om det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...