Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var innom et parfymeri her om dagen for og se på mascara, og da sa parfymeri-dama at jeg måtte bruke først en underlags-mascara før jeg tok på en vanlig mascara.

Er dette nødvendig? Det skulle vistnok gi meg lange tykke øyenvipper, mye mer enn en vanlig mascara. ----> :sminkedokke:

Bruker dere noe slikt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Nødvendig er det IKKE; jeg bruker det innimellom, f.eks til fest. Det gitr tykkere vipper, men ikke mer lengde. Jeg skal teste ut den fra Lancome eller Rubinstein neste gang, den fra Estee Lauder ga heller lite.

Skrevet

Enig med Ethereal, nødvendig er det ikke.

Men det er jo alltid moro å prøve nye ting når man har råd til det!

Jeg har Lash Primer Plus fra Estee Lauder.

Bruker den hver dag, og synes at den gir det lille ekstra til vippene.

Søstern lurte på hvilken mascara jeg brukte siden vippene mine så så lange ut :sminkedokke:

Den gir nok likevel mer volum enn lengde.

En annen fordel er jo at den faktisk pleier og beskytter vippene, siden mascara kan gjøre vippene tørre slik at de lettere knekker.

OBS Det er viktig å legge på mascaraen FØR mascarabasen har tørket ( så du må være litt rask, det lønner seg å ta et øye om gangen). Ellers kan det bli vanskelig å legge mascaraen pent på.

Har ikke prøvd de to andre Ethereal nevnte, så det kan jo hende at de er bedre enn EL sin.

Skrevet

Nødvendig nei? Tvert imot. Selv liker jeg en liten curl på vippene, og denne underlagsmaskaraen bidrar med det motsatte. Synes vippene klumper seg i stor grad, og resultatet blir heller dårlig.

Skrevet

Dumme parfymeri-dama og prøve og prakke på meg noe jeg egentlig ikke trenger! :roll:

Dropper hele underlags-mascaraen, jeg......

Gjest gjest1
Skrevet

Hehe, huff..underlagsmascara er håpløst. Men hvis man liker edderkopp-vipper så kan det anbefales :-)

Skrevet

Jeg har også Lash Primer fra Estée Lauder og har kjøpt fire stykker av den. Jeg synest den er kjempegod, og passer akkurat til meg. Men jeg har lurt på å bytte til lancôme sin, for jeg har hørt den er bedre. Er det noen som har erfaring med den?

Jeg spurte en dame på en tax-free og hun sa at Estée Lauder hadde to stykker. En som pleiet vippene og den andre som jeg har brukt, som skal brukes som et underlag. Er det noen andre enn meg som har hørt om disse to? Og noen som har prøvt den som er pleiende?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...