AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Er jeg nødt til å bruke varmebeskyttende spray før bruk av rettetang? Gidder ikke bruke penger på det, hvis det ikke beskytter håret noe likevel. Har mine tvil... Varme er varme uansett liksom. Meninger noen? Anonymous poster hash: eb12c...842
Libertas Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 Jeg har ganske slitt hår, og har aldri brukt rettetang, krølltang o.l. ettersom at håret har blitt utrolig tørt og sprøtt. Jeg prøvde en type varmebeskyttende spray hos en venninne, og håret mitt viste ikke antydning til å bli tørt og sprøtt. Nå bruker jeg varmebeskyttende spray hver gang jeg skal bruke hårføner eller krølltang, og håret mitt har aldri vært bedre 1
Gjest lillelarve Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Man bør vel, men mitt hår er veldig sunt, har brukt rettetang i flere år, og håret er ikke blitt slitt pga. varmen. Meen, nå har jeg litt slitte tupper pga. bleking -.- Så jeg bør vel bruke varmebeskyttelse, egentlig.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 Jeg har ganske slitt hår, og har aldri brukt rettetang, krølltang o.l. ettersom at håret har blitt utrolig tørt og sprøtt. Jeg prøvde en type varmebeskyttende spray hos en venninne, og håret mitt viste ikke antydning til å bli tørt og sprøtt. Nå bruker jeg varmebeskyttende spray hver gang jeg skal bruke hårføner eller krølltang, og håret mitt har aldri vært bedre Man bør vel, men mitt hår er veldig sunt, har brukt rettetang i flere år, og håret er ikke blitt slitt pga. varmen. Meen, nå har jeg litt slitte tupper pga. bleking -.- Så jeg bør vel bruke varmebeskyttelse, egentlig. Takk for svar begge to! Jeg har brukt varmebeskyttende spray til nå, men tuppene blir jo slitte uansett, så vanskelig å si om det er varmen eller bare naturlig slitasje - TS Anonymous poster hash: eb12c...842
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #5 Skrevet 12. februar 2014 Jeg merker faktisk forskjell, så jeg kommer til å fortsette å bruke varmebeskyttende hvert fall! Brukte det ikke før, og hadde kjempeslitt hår. Anonymous poster hash: 4f757...a48 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #7 Skrevet 12. februar 2014 Takk for svar begge to! Jeg har brukt varmebeskyttende spray til nå, men tuppene blir jo slitte uansett, så vanskelig å si om det er varmen eller bare naturlig slitasje - TSAnonymous poster hash: eb12c...842 Da stusser du tuppene. Å så skrur du ned varmen på rettetanga.Anonymous poster hash: c5f68...0c6
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #8 Skrevet 12. februar 2014 Kommer vel også an på hvor ofte du bruker rettetangen? Jeg bruker den kun innimellom, så jeg føler ikke behov for spray når frisøren sier håret mitt er veldig friskt og fint. Anonymous poster hash: 69415...c01
Gjest crazycatlady Skrevet 12. februar 2014 #9 Skrevet 12. februar 2014 Jeg bruker alltid varmebeskyttende. Ikke bare beskytter det, men jeg syns også håret blir rettere og finere av det og effekten varer lenger. Har GHD rettetang og håret mitt er glatt og litt småbølgete.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #10 Skrevet 12. februar 2014 Tuppene stusses jevnlig, så den er grei. Jeg bruker ikke rettetang veldig mye. Og nei, det er ingen som tvinger meg til å bruke varmebeskyttende spray - trenger ikke ta overskrifta så veldig bokstavelig, vel Når jeg bruker rettetang, så blir det et ekkelt brunt, klissete belegg på platene. Det må jo være sprayen som gjør dette. Får veldig fort fett hår, og klissete belegg i håret gjør vel bare dette verre. Jeg tørker av belegget etter bruk altså, men da har jo allerede rettetanga varmet opp klisset og noe av det har lagt seg i håret. Andre som opplever dette? - TS Anonymous poster hash: eb12c...842
Wonderbitch Skrevet 12. februar 2014 #11 Skrevet 12. februar 2014 Jeg får også litt fett hår av varmebeskyttende(selv om jeg akkurat har dusjet), men bruker det så sjelden at det er ikke noe stort problem. Finnes det noen gode varmebeskyttende man ikke får fett hår av?
Gjest TheRighteous Skrevet 12. februar 2014 #12 Skrevet 12. februar 2014 Jeg bruker alltid varmebeskyttende. Ikke bare beskytter det, men jeg syns også håret blir rettere og finere av det og effekten varer lenger. Har GHD rettetang og håret mitt er glatt og litt småbølgete. Hvilken varmebeskyttende spray bruker du? :-D
Gjest BabyBlue Skrevet 13. februar 2014 #13 Skrevet 13. februar 2014 Når jeg en sjelden gang varmebehandler håret bruker jeg varmebeskyttende i lengdene.
Gjest kassycat Skrevet 14. februar 2014 #14 Skrevet 14. februar 2014 Bruker det både til føning og rettetang, tydelig forskjell fra da jeg ikke brukte det for noen år tilbake
365vinter Skrevet 14. februar 2014 #15 Skrevet 14. februar 2014 Godt å høre at så mange har merket en forskjell. Kjøpte nettopp min første varmebeskyttende spray (etter en del år med rettetang, woops..), så får vi se om det blir noen forskjell.
samanthaa Skrevet 14. februar 2014 #16 Skrevet 14. februar 2014 Beskyttelse av hår er viktig når du bruker varmeapparater, fordi det sliter på håret ditt. For noen år tilbake brukte jeg ikke varmebeskyttende, og rettet håret mitt to ganger daglig - noe som slet veldig på det. Nå når jeg er blitt eldre, har jeg tatt til vett å kjøpt meg en varmebeskyttende spray, og håret mitt ser bedre ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå