AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Jeg har brukt MD, men har lyst til å prøve noe nytt. Jeg har tørr hudtype og litt sensitiv. Mest tørr. Det er viktig for med at merke ikke tester på dyr og er helt naturlig. Må ikke inneholde fyfy ingredienser. Har sett litt på REN og NUXE. Lurer på om noen har positive erfaring fra de? Kan gjerne anbefale meg noen andre merker å Må ikke være et kjempe dyrt merke. Setter pris på alle svar. Anonymous poster hash: 76a20...93d
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 Ingen? Anonymous poster hash: 1f630...df2
Gjest Gemini7 Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 (endret) Ole Henriksen! Jeg er frelst! Mannen kjøpte med en slik pakke på tax free en gang og jeg ble hekta!! Jeg har nokså tørr, fuktfattig hud- og det serumet og dagkremen truth revealed (? gul krukke) er herlige!!! Mjuk, fin hud... Men veldig billig er det ikke. tror Iglow er rimeligst å bestille fra. Forresten var OH-salg hos coverbrands for litt siden og, sjekk ulike nettsider først + prisjakt.no. prisene kan variere mye nemlig... Endret 11. februar 2014 av Gemini7
melisany Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 Hei! Jeg bruker en ansiktsolje som er kjempebra, den er perfekt for tørr hud, den er helt naturlig og den er heller ikke testet på dyr. Kan anbefale den på det varmeste! Den var faktisk på dagens produkt i KK i dag. Sjekk ut linken her. Lykke til uansett Det er ikke alltid lett å finne nye, gode produkter, men det å starte med at det er helt naturlig burde være et godt utgangspunkt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå