Gå til innhold

surrogatmor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer det ikke altså, er alt for ung, men er bare noe jeg lurer på. Prøver å google noe av dette, men finner ikke noe svar.

Hvor mye tjener en surrogatmor?

Må man ha spesiell utdanning?

Er det noe grense på hvor mange barn du kan få?

Gjest Magdalene
Skrevet

Jeg vurderer det ikke altså, er alt for ung, men er bare noe jeg lurer på. Prøver å google noe av dette, men finner ikke noe svar.

Det er ikke lov i norge.

Skrevet

Forskjellige land har forskjellige regler.

Anonymous poster hash: b216e...6ff
Skrevet

Det er ikke lov i norge.

Forskjellige land har forskjellige regler.

Vet jo det, men hvor mye tror dere at man får? 20 000?

Skrevet
Surrogate Mother Reimbursement of Living Expenses - Starting at $30,000

Experienced surrogate mother fees range between $32,000 up to $40,000

Payment will begin at the confirmation of fetal heartbeat. Costs paid to Surrogate at $2,400 per month until delivery with the balance due within 7 days of delivery of your baby.

Gode penger å hente i visse stater i USA i hvert fall.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Nei, det trengs ingen utdannelse. Du får sprøytet sæd i skjeden, blir befruktet og går gravid i ni måneder. Når barnet er født, blir det overlevert foreldrene.

Endret av Arabella
Skrevet

Ingen utdanning. Hva man får er vel individuelt. Ikke lov i Norge men de som er surrgar mødre i andre land er knytta opp til byråer. I USA er det vel foreldrene som betaler surragat morens sitt sykehusopphold og legebesøkene. Byrået skal vel og ha penger. Tror det er strenge krav. Ikke minst om det klaffer, om man er psykisk stabil til og gjennomgå et svangerskap med barn som ikke er ditt og ikke minst kunne gi det fra seg etterpå. En del av livet ditt vil gå til svangerskap og prøving for andre sin skyld, er man villig til og gi avkall på det? Tror neppe du får oppholdstillatelse i annet land for og tjene penger på dette. Har hørt om de som er surrogat to ganger for samme par.

Anonymous poster hash: 929a8...df7

Skrevet

Ingen utdanning. Hva man får er vel individuelt. Ikke lov i Norge men de som er surrgar mødre i andre land er knytta opp til byråer. I USA er det vel foreldrene som betaler surragat morens sitt sykehusopphold og legebesøkene. Byrået skal vel og ha penger. Tror det er strenge krav. Ikke minst om det klaffer, om man er psykisk stabil til og gjennomgå et svangerskap med barn som ikke er ditt og ikke minst kunne gi det fra seg etterpå. En del av livet ditt vil gå til svangerskap og prøving for andre sin skyld, er man villig til og gi avkall på det? Tror neppe du får oppholdstillatelse i annet land for og tjene penger på dette. Har hørt om de som er surrogat to ganger for samme par.

Anonymous poster hash: 929a8...df7

Okei, så hvis man er vanlig psykisk og fysisk så går det fint?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...