Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min har vært i utdrikningslag i Budapest. Det har stått noe om denne type tur på nettavisen f.eks. Bilder av limousiner, strippere, drikking og våpen. Kan jeg stole på han når han sier at det ikke skjedde noe galt? Får ikke lov å se på alle bildene fra turen!

Anonymous poster hash: 7d251...347
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,tror nok ikke det da hadde han vel vist bildene.

Gjest Magdalene
Skrevet

Hadde ikke stolt på mannen om jeg fikke fikk se bildene. Da har han jo tydeligvis noe å sjule.

• Liker 1
Skrevet

Hvis han ikke kan vise deg bildene fra turen, så kan du ikke stole på han! Sier jo seg selv! Hvis jeg hadde vært på en spennende tur, hadde det første jeg hadde gjort vært å vise kjæresten min alle de artige bildene, er kjekt å dele sånt.. Men at han nekter å vise de, tyder jo på at det er noe du ikke burde se.. Hadde sagt til ham; skal jeg stole på deg, så viser du meg de bildene, ellers er det jo som om du tilstår at du har gjort noe galt. Og da mener jeg nå, ikke etterpå så du kan slette de.

Anonymous poster hash: 8b424...28a
  • Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke strippetur i seg selv er et problem, men som andre påpeker; hvorfor skal du ikke få se bildene? Det hadde jeg ikke funnet meg i.

Gjest Thai clinch
Skrevet

Det kan da være bilder av kompisene i en litt kompromitterende setting han ønsker å holde tilbake?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...