Gå til innhold

Mistet alt! livet er hardt og brutalt =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skriver dette fordi jeg bare måtte få det ut et sted!!!

Jeg er en 25år gammel ung mann.

Jeg er complete lost og i ferd med å gi opp alt. Noen som føler noen ganger at ingenting går din vei???

Jeg er bare et menneske, det må da finnes grenser på hvor mye jeg må tåle!!!

i 2013 gikk jeg fra å ha en grei inntekt, eie en liten leilighet, en nydelig samboer og ei datter jeg elsker over mitt HELE hjerte!

Min herlige datter <3

wooooow, det er vel det 1. jeg tenker på når jeg tenker på henne. Dere aner ikke! Det er så mye vi har opplevd sammen. Så mye latter og lek! Så mye løping, så mye dans og synging =P Hun er en storsjarmør! klarer ikke å slutte å smile når jeg snakker om henne.

Jeg hadde gjort alt for henne!! Jeg ønsker å være en god far men får ikke sjangsen, og er så frustert. Livet uten deg er så trist og mørkt =(

Jeg elsker deg av hele mitt hjerte min lille sjarmtroll <3

Idag sitter jeg her uten leilighet,uten en samboer,uten inntekt og det alle verste er at jeg ikke har fått sett min datter på 10 måneder!!!!

ååå ja, Jeg klarte å gå rundt i 4 år uten gjeld enn boliglånet, men det skar seg også.....Jeg har alltid hatt 100% kontroll på det med gjeld og kredittkort og slik...Men nå går alt skeis og jeg har misted kontroll der også..

Jeg får sånn irritasjon følelse inni meg som KLØR skikkelig når jeg tenker tilbake og derfor måtte jeg bare skrive om det.......

Dette hendte med meg i 2013 kort fortalt

* anmeldt for å prøve å drepe min egen datter av min eksamboer

*anmeldt for drapstrusler mot min ekssamboer

*dømt for drapstrusler mot min eksamboer

*ikke sett min datter siden april 2013 =(

*satt i fengsel i 4 måneder

*mistet leiligheten etter jeg kom ut av fengsel

*mistet inntekt som jeg hadde

* vært i flere møter/retten for å prøve å få samvær med min datter uten hell =(

*besølsforbud mot eksen fornyet 2 ganger, dette gjør det bare myyyye vanskeligere å få til et samarbeid med henne om får felles datter =(

*gjelden vokser.....

Dette er meg idag her jeg sitter og skriver

*Bor litt overalt men er idiot i huet og for stolt til å dra til nav og be om sosialpenger og leilighet (søker så mange jobber jeg kan hver dag)

*Er veldig mye alene og stenger meg liksom inne på dagen (går mye turer på natta, fredelig og stille ute da )

*selvmordstanker =(

*lei livet =(

*BLAKK! æsj hater å være det, har alltid vært så flink til å jobbe og spare penger =(

*Har 3venner jeg snakker mye med på nettet, 3 gode venner jeg stoler på uansett hva det gjelder.... bare trist at de ikke vet om min situasjon fordi jeg ikke vil fortelle dem det...... For dem har jeg alltid vært den som har så mye kontroll over livet....

Dette er hva jeg tror jeg trenger

*noen å snakke med om problemene mine.

Men det er ikke så lett å få den hjelpen som jeg trodde..

I fengsel prøvde jeg å så snakke med psykolog men fikk den avvist fordi det var 6 måneder ventetid på dette der.......

I november da jeg var ute prøvde jeg å få hjelp og fikk svar om at de hadde tid i mars og at de skulle kontakte meg da =(

inni meg skriker jeg så ofte JEG ORKER IK MER, ORKER IK MER!!!!

HJELP =( some1, any1 =(

Meaning of life

Follow your dreams (som er å få være med min datter for tiden)

Believe (Jeg må aldri slutte å tro på meg selv)

Stay strong (noe som er så lett å si men sååååååååå innmari vanskelig å holde seg til)

Never give up (JEG HAR ENDA IK GITT OPP!!!!!!!!!?

Jau livet er hardt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drapstrussler? Besøksforbud? Er eksen din gal, eller har du forårsaket situasjonen din selv?

Anonymous poster hash: 7b9d8...61e

• Liker 17
Skrevet

Jeg skriver dette fordi jeg bare måtte få det ut et sted!!!

Jeg er en 25år gammel ung mann.

Jeg er complete lost og i ferd med å gi opp alt. Noen som føler noen ganger at ingenting går din vei???

Jeg er bare et menneske, det må da finnes grenser på hvor mye jeg må tåle!!!

i 2013 gikk jeg fra å ha en grei inntekt, eie en liten leilighet, en nydelig samboer og ei datter jeg elsker over mitt HELE hjerte!

Min herlige datter <3

wooooow, det er vel det 1. jeg tenker på når jeg tenker på henne. Dere aner ikke! Det er så mye vi har opplevd sammen. Så mye latter og lek! Så mye løping, så mye dans og synging =P Hun er en storsjarmør! klarer ikke å slutte å smile når jeg snakker om henne.

Jeg hadde gjort alt for henne!! Jeg ønsker å være en god far men får ikke sjangsen, og er så frustert. Livet uten deg er så trist og mørkt =(

Jeg elsker deg av hele mitt hjerte min lille sjarmtroll <3

Idag sitter jeg her uten leilighet,uten en samboer,uten inntekt og det alle verste er at jeg ikke har fått sett min datter på 10 måneder!!!!

ååå ja, Jeg klarte å gå rundt i 4 år uten gjeld enn boliglånet, men det skar seg også.....Jeg har alltid hatt 100% kontroll på det med gjeld og kredittkort og slik...Men nå går alt skeis og jeg har misted kontroll der også..

Jeg får sånn irritasjon følelse inni meg som KLØR skikkelig når jeg tenker tilbake og derfor måtte jeg bare skrive om det.......

Dette hendte med meg i 2013 kort fortalt

* anmeldt for å prøve å drepe min egen datter av min eksamboer

*anmeldt for drapstrusler mot min ekssamboer

*dømt for drapstrusler mot min eksamboer

*ikke sett min datter siden april 2013 =(

*satt i fengsel i 4 måneder

*mistet leiligheten etter jeg kom ut av fengsel

*mistet inntekt som jeg hadde

* vært i flere møter/retten for å prøve å få samvær med min datter uten hell =(

*besølsforbud mot eksen fornyet 2 ganger, dette gjør det bare myyyye vanskeligere å få til et samarbeid med henne om får felles datter =(

*gjelden vokser.....

Dette er meg idag her jeg sitter og skriver

*Bor litt overalt men er idiot i huet og for stolt til å dra til nav og be om sosialpenger og leilighet (søker så mange jobber jeg kan hver dag)

*Er veldig mye alene og stenger meg liksom inne på dagen (går mye turer på natta, fredelig og stille ute da )

*selvmordstanker =(

*lei livet =(

*BLAKK! æsj hater å være det, har alltid vært så flink til å jobbe og spare penger =(

*Har 3venner jeg snakker mye med på nettet, 3 gode venner jeg stoler på uansett hva det gjelder.... bare trist at de ikke vet om min situasjon fordi jeg ikke vil fortelle dem det...... For dem har jeg alltid vært den som har så mye kontroll over livet....

Dette er hva jeg tror jeg trenger

*noen å snakke med om problemene mine.

Men det er ikke så lett å få den hjelpen som jeg trodde..

I fengsel prøvde jeg å så snakke med psykolog men fikk den avvist fordi det var 6 måneder ventetid på dette der.......

I november da jeg var ute prøvde jeg å få hjelp og fikk svar om at de hadde tid i mars og at de skulle kontakte meg da =(

inni meg skriker jeg så ofte JEG ORKER IK MER, ORKER IK MER!!!!

HJELP =( some1, any1 =(

Meaning of life

Follow your dreams (som er å få være med min datter for tiden)

Believe (Jeg må aldri slutte å tro på meg selv)

Stay strong (noe som er så lett å si men sååååååååå innmari vanskelig å holde seg til)

Never give up (JEG HAR ENDA IK GITT OPP!!!!!!!!!?

Jau livet er hardt!

Jeg synes du burde dra til NAV egentlig,selvom du føler du mister stoltheten din,for hvis ikke,hva er alternativet ditt? Bo her og der for alltid?

Fortsett å søk jobber og fortsett å pushe på å få samvær med datteren din.

Hvis det stemmer at du har kommet med trusler mot ex og barn,hør du også få hjelp,du har krav på hjelp!

I tilegg burde du åpne deg for de vennene du har,ikke stenge alt inne. Det er kanskje en "manhood"terskel å komme over,men du må.

Du kan også sende meg pm om du trenger en å snakke med.

• Liker 3
Skrevet

det første du må gjøre er å ringe alle selskapene du skylder penger til og forklare situasjonen, slik at de kan gi deg rentefritak, det andre er å oppsøke psykolog og få hjelp.

• Liker 3
Skrevet

Drapstrussler? Besøksforbud? Er eksen din gal, eller har du forårsaket situasjonen din selv?

Anonymous poster hash: 7b9d8...61e

Det lurer også jeg på...

Anonymous poster hash: 72bae...3e1

• Liker 2
Skrevet

Er det meninga vi skal synes synd på deg? Du prøvde å drepe din egen datter.

• Liker 6
Skrevet

Er det meninga vi skal synes synd på deg? Du prøvde å drepe din egen datter.

Det står at han har blitt anmeldt for det, det betyr ikke at han har gjort det. Jeg har blitt anmeldt av nabo pga trusler som ikke var trusler, men en skjennepreken på at de spilte mye og høy musikk på natta.

• Liker 3
Gjest Magdalene
Skrevet

Det står at han har blitt anmeldt for det, det betyr ikke at han har gjort det. Jeg har blitt anmeldt av nabo pga trusler som ikke var trusler, men en skjennepreken på at de spilte mye og høy musikk på natta.

Han har jo ikke bare blitt anmeldt, men sitter i fengsel for det.

• Liker 3
Skrevet

"Dømt for drapstrusler mot ex" "satt i fengsel i 4mnd" . Dvs at han IKKE er dømt for drapsforsøk,retten har vel ikke funnet grunnlag for det.

• Liker 2
Gjest navnelapp
Skrevet (endret)

Det står vel ikkje at det er det han har site i fengsel for.

Endret av Alt godt
  • Liker 1
Skrevet

Nei. Les skikkelig. Han er dømt for drapstrusler mot exsamboer.

Anonymous poster hash: 213df...365

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke mye du skriver i innlegget, om hvorfor du er blitt beskyldt, er du blitt dømt, skal du inn i rettsak på sikt? Men basert på hva du har skrevet så har jeg noen forslag til deg.

Første skrittet for et bedre (få ryddet opp i) liv er å innse at du har et problem eller problemer og ønske å få hjelp.

1) Ta kontakt med din fastlege og be om henvising til psykolog. Legg kortene på bordet og forklar hva som har skjedd. (Dersom du har betydelige problemer med din psyke så er det mulig at du kan bli søkt inn på arbeidsavklaringspenger. Din arbeidsevne må isåfall være redusert med 50% eller mer og dokumentert fra lege). Det er lang ventetid på å få tildelt psykolog. Det må du bare belage deg på desverre. Men det er muligheter for å få kortere tid! I mellomtiden så går det an å etablere kontakt med Navs psykiatrikonsulenter for eksempel. Det er mange muligheter der ute for å få et fast holdepunkt frem til du får tildelt en psykolog. Det finnes også mange andre midlertidig løsninger, men det kommer an på hvor i landet du befinner deg.

2) Ta kontakt med sosialtjenesten og søk sosialhjelp. Når det kommer til boliger så er det lite sannsynlig at de har muligheten til å stille med en på flekken. Det er mulig at de har midlertidig overnatting de kan tilby. Hør om de har en boligfremskaffer så kan bistå deg.

3) Ta kontakt med en økonomi rådgiver via Nav for eks. Bor du i Oslo så har de fleste kontorene her økonomi rådgivere. De vil hjelpe deg med å opprette kontakt til dine kreditorer og se om det er noe som kan fryses, ryddes opp ect.

4) Pust med magen og innse at det er ingen skam å be om hjelp.

• Liker 1
Skrevet

Jævlig kjip situasjon du har havnet i og vært gjennom, men du lever fortsatt, det er da noe. Også veldig bra gjort av deg å tømme tankene her, det neste du bør gjøre, er å tømme dem til de som står deg nær, helst psykolog også. Finner sikkert en løsning for det økonomiske også, må nok bare ta kontakt med de rette instanser.

Vært gjennom mye dritt selv og hatt tunge depresjoner der jeg trodde det var slutten, men man må bare gi seg selv tid og ikke stenge seg helt inne. Ta en dag av gangen.

Nå skal jeg ikke anklage deg for de tingene du har oppgitt, vi vet ikke forhistorien til dem og hva som faktisk skjedde. Tenker det hadde hjulpet oss mye hvis du fortalte hele historien om hvordan du havnet i denne klemma.

Vi lever jo tross alt i et land der kvinner og barn prioriteres i nesten alle saker...

Anonymous poster hash: 3c5d7...86e
Skrevet

Livet er hardt og brutalt hvis man er hard og brutal. Denne situasjonen har du satt deg i selv.

Anonymous poster hash: 54bfe...fe6
  • Liker 10
Skrevet

Jævlig kjip situasjon du har havnet i og vært gjennom, men du lever fortsatt, det er da noe. Også veldig bra gjort av deg å tømme tankene her, det neste du bør gjøre, er å tømme dem til de som står deg nær, helst psykolog også. Finner sikkert en løsning for det økonomiske også, må nok bare ta kontakt med de rette instanser.

Vært gjennom mye dritt selv og hatt tunge depresjoner der jeg trodde det var slutten, men man må bare gi seg selv tid og ikke stenge seg helt inne. Ta en dag av gangen.

Nå skal jeg ikke anklage deg for de tingene du har oppgitt, vi vet ikke forhistorien til dem og hva som faktisk skjedde. Tenker det hadde hjulpet oss mye hvis du fortalte hele historien om hvordan du havnet i denne klemma.

Vi lever jo tross alt i et land der kvinner og barn prioriteres i nesten alle saker...

Hvordan hadde du følt deg om en okse av en mann som er sterkere enn deg drapstruet deg? Ikke fortell meg at du ikke hadde bltt redd og gått til politiet.

Anonymous poster hash: a28fc...14a

• Liker 4
Skrevet

Nå aner jeg ikke hvordan i huleste du klarte å tolke den på den måten, for den var hvertfall helt ute av kontekst. Det jeg mente er at kvinner blir trodd lettere på enn menn i rettssaker. Er mange falske anklagelser mot menn der de blir dømt likevel. Nå sier jeg ikke denne saken er falsk, det får vi ikke vite før TS kommer med sin forklaring.

Gjest Magdalene
Skrevet (endret)

Men forskjellen på deg og han er at han har blitt anmeldt og DØMT for det, og så sonet.

Du ble bare anmeldt, og tydeligvis var det ikke så mye i den anmeldelsen siden du ikke ble dømt for det.

Edith; ser nå at den jeg siterte skrev drapsforsøk på egen datter. Jeg mente drapstrusler. Noe han jo også er dømt for.

Endret av Magdalene
  • Liker 1
Skrevet

Leste bare fort gjennom noen av innleggene så svarer kort på noen.

"Anmeldt for drapstrusler mot eksen" Innrømmet på 1. avhør og nektet aldri for det Når eksen nekter å samarbeide og beskyldte meg for å prøve å drepe min egen datter, lot meg ik se dattera vår på bursdagen hennes.. Heller ik skypesamtale med vår felles datter selv om vi ble enegie om å gjøre dette, etter det var slutt. skaffet besøksforbud. besøkforbudet er forståelig så klart, jeg hadde faktisk lyst til å drepe en tid, men er over dette nå (100% ærlig) Det var faktisk mye dritt hun gjorde før jeg fikk den følelsen av å ville drepe.. Jeg vet ik jeg, hadde noen gjort alt for å ødelegge for deg for å få et godt forhold til din egen datter, altså gå såååå langt som å anmelde meg for å drepe min egen datter. Hadde ik noen av dere kansje tenkt litt inni dere FY FAEN, SKULLE ØNSKET EKSEN DØDE NÅ!

Vel det gjorde jeg, og tenkte kansje litt for høyt og fikk en dom for det. Mistet kontrollen, slik skjer faktisk...

I rettsaken var det 2 punker,

1. draptrusler mot eksen, noe jeg innrømmet og nektet aldri for det

2. ehhh husker ik helt hva det sto der men det var drapsforsøk mot min egen datter

punkt 1 skyldig, punkt 2 ikke funnet skyldig i det hele tatt! ik i nærheten! Jeg foreslo til og med løgndektor test om punkt 2. Dere aner ik hvor glad jeg var da jeg fikk vite at jeg ikke ble dømt for punkt 2!!

Og ja, jeg har havnet i denne situasjon selv og skal så godt jeg kan prøve å fikse det. Jeg er ikke bekymret for det økonomiske, har alltid vært flink med dette og må bare få meg en jobb =) Jeg var bare litt nedfor en periode og havnet litt etter.

Verre er det med psykolog hjelp og disse møtene om å få sett dattera mi.. gleder meg til psykolog hjelp, gruer meg til hver eneste møte om samvær med min datter.

Når det gjelder eksen, jeg ønsker henne alt vel og håper hun eksisterer i livet til får felles datter for alltid. Hun er en viktig brikke i livet til vår datter og hun er faktisk en kjempe god mor når det kommer til det med å ta av seg henne.Men jeg kommer aldri til å klare å være venner med henne igjen, sånn kommer det til å bli for alltid desverre....

Jeg vil så klart kjempe videre med å få være med dattera mi i framtiden.

Gjest navnelapp
Skrevet

Du virkar ærleg talt ikkje å vere heilt i balanse. Du må få hjelp med aggresjonen din, og du må tenke litt meir konsistent om livet sitt. Du skriv først at du skulle ønske eksen døydde, og så skriv du at du ønsker henne alt godt. Prøv å bli litt mindre ustabil, det vil hjelpe for alle partar.

• Liker 11
Skrevet

Det beste er vel om du får orden på deg selv og tankene dine før du treffer datteren din, du må være rimelig langt nede nå pga alt som har skjedd, og da ser vel eksen din at du ikke er stabil nok til være rundt datteren din. Hvis du med tid beviser at du er stabil og virkelig vil være i din datters liv overfor eksen din, vil du nok til slutt kunne få se henne igjen, ingen nekter en helt oppegående voksen mann i å ha kontakt med barnet sitt med mindre de har god grunn tenker jeg.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...