AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Hei Vi er et kjærestepar som har et dilemma. Vi har vært litt til og fra i siden vi møttes, men har allerede klart å bli gravide. Det er noen opphetede diskusjoner innimellom, og det preger oss begge. Begge føler at de gir mer enn de får. Det vi diskuterer nå om dagen er om vi 1: skal flytte samme 2: om vi skal være kjærester på facebook. Jeg sier ja til punkt 1, men ønsker ikke punkt 2. Hun ønsker punkt 2, men ikke punkt 1 uten punkt 2. Vi blir rett og slett ikke enige, og kompromisset er å legge det ut her for å høre hva andre mener. Jeg ønsker ikke å legge det ut på facebook fordi jeg ønsker å verne om privatlivet, og fordi jeg ønsker at vi skal ha en lengre periode hvor vi begge blir 100% trygge på hverandre. Hun mener derimot at jeg prøver å skjule noe og frykter at jeg er flau over å være sammen med henne. Noen som har vært i samme situasjon, eller har forslag til løsning? Anonymous poster hash: 53a4d...928
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 Jeg og eksen var aldri kjærester på fb selv om vi hadde et fint forhold Anonymous poster hash: 2c189...506
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Er dere virkelig klare for å bli foreldre?Anonymous poster hash: 6e2b8...029 1
Gjest Kathakombine Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 Jeg har ingenting om sivilstatusen min på FB, da slipper jeg å tenke på å endre den. De som kjenner meg vet, de andre kan spørre enten meg eller våre felles venner.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #5 Skrevet 11. februar 2014 Om dere ikke føler dere trygge på hverandre så er det å flytte sammen en særdeles dårlig ide. Anonymous poster hash: 38cb6...778 2
Gjest Ironically me Skrevet 11. februar 2014 #6 Skrevet 11. februar 2014 Er dere virkelig klare for å bli foreldre?Anonymous poster hash: 6e2b8...029 Det er de sikkert - men bare på FB! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå