Gå til innhold

bygge muskler... kosthold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 1.70 høy, 60 kg. Dvs at jeg er slank og vil IKKE gå mer ned i vekt. Målet er å bygge muskler, særlig i rompe og lår. Tenkte å trene styrke 2 ganger per uke, og 1 gang kondisjon. Hva skal jeg spise for å få i meg nok mat? Og mat som også hjelper for å redusere celulitter (som er målet)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 1.70 høy, 60 kg. Dvs at jeg er slank og vil IKKE gå mer ned i vekt. Målet er å bygge muskler, særlig i rompe og lår. Tenkte å trene styrke 2 ganger per uke, og 1 gang kondisjon. Hva skal jeg spise for å få i meg nok mat? Og mat som også hjelper for å redusere celulitter (som er målet)

Tren en til gang med styrke og ev dropp kondisjonstreningen om du ikke klarer mer trening enn 3 økter per uke.

Det er lurt å spise relativt energitett. F.eks nøtter, fete meieriprodukter som fløte, ost og h-melk.

• Liker 1
Skrevet

Ville prioritert styrke om det er muskelvekst du er ute etter. Cardio kan være flott i tillegg om du ønsker et mer tonet resultat. Når du øker treningsmengden må du også huske å øke matinnhold. Anbefaler masse proteiner. Men du må heller ikke glemme inntak av kalorier, og karbohydrater.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...