AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Jeg og en fyr flørtet en god del over en lengre periode. Han overøste meg med komplimenter, ba om lettkleddbilder, og ved et par anledninger hadde vi "sms-sex". Nå har vi brutt kontakten, og jeg dater en ny fyr. Han sendte meg en melding på Facebook og innrømmet å ha snoket litt på profilen min. Og der dukket det opp et bilde av oss to. Jeg vil være ærlig med ham, men jeg vet liksom ikke hvordan jeg skal legge det frem. For hva slags forhold hadde egentlig jeg og han fyren? Vi var venner, men vi var jo samtidig mer enn bare venner...Anonymous poster hash: bc902...5ea
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 Åssen fungerer sms-sex? Anonymous poster hash: b1c3c...0bc 1
Gjest Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Si det som det er ; Det var en du flørtet med men som det ikke ble noe mer med? 3
daemonia Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 Flørting. Hvorfor gjøre det vanskeligere enn det er? Om han ikke liker det, og det bildet ikke har noen betydning for deg, så kan du jo bare slette det for å vise at det ikke var noen big deal.
Gjest Blomsterert Skrevet 11. februar 2014 #5 Skrevet 11. februar 2014 Er jo å fortelle sannheten da? :-) Er vel ikke noe å holde skjult dette? Mao det var jo ganske så uskyldig da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå