Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en trist ung mann i en litt kinkig situasjon. Er på utkikk etter noen nett venner men jeg vet ikke helt hvor jeg skal lete?

I "gamle dager" hadde man jo nettby, skybyen, blink osv hvor jeg fikk meg hundrevis av chattervenner. Men etter msn ble lagt ned så mista jeg kontakten med alle.

Så er jeg også litt usikker på om jeg burde lete etter noen venner i det hele tatt? Kort fortalt så har jeg ikke hatt en ekte venn å prate med i virkeligheten på 10 år, jeg har bare hatt nett venner og det har fungert bra stort ,vært blid og fylt med humor og engasjement i samtalene.

Men det var i de 9 årene jeg gikk på sobril for sosial angst. For 1 år siden sluttet jeg med sobril og humøret mitt falt som en sten og er mye preget av slitsomme humørsvingninger siden den gang.

I denne 1 års perioden uten sobril har jeg bare hatt et menneske i verden å bable med, ei chatte venninde jeg har hatt i 7 år. Vi har vært nær knyttet og hatt mye kontakt, men det har kostet henne mye energi. Igår sa hun at hun ikke greide mer. Hun sa i sms "ønsker deg et riktig godt liv. håper du finner deg noen venner, men det blir ikke meg. er du glad i meg så lar du meg gå uten å protestere"

Så nå kjenner jeg litt frustrasjon, sorg og ensomhet etter å ha mistet det eneste trygge og gode jeg hadde igjen i livet. vil så gjerne finne meg noen nett venner men det er kanskje best å la være om jeg er så slitsom ?

Anonymous poster hash: b5499...e09
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aktivitetsvenner.no Der kan du lage deg en profil og opplyse om at du ønsker deg nettvenner om det er det du vil ha. Eller andre aktiviteter om du vil treffe folk face to face.

Anonymous poster hash: ebc1f...ced

Skrevet

Aktivitetsvenner.no Der kan du lage deg en profil og opplyse om at du ønsker deg nettvenner om det er det du vil ha. Eller andre aktiviteter om du vil treffe folk face to face.

Anonymous poster hash: ebc1f...ced

Tusen takk for tipset, skal sjekke det ut :)

Anonymous poster hash: b5499...e09

Skrevet

Du bør kanskje prate med psykolog om du sliter ut nettvenner? Da kan du tømme deg hos psykologen og bare øve på å være venn med likestilt engasjement for hverandres liv.

Anonymous poster hash: 7f274...9e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...