AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Svigermor har byttet profilbilde og har bilde av sine tidligere ektemenn, sammen med barna. Hun er i dag gift med en mann som ikke har facebook, som hun ikke har barn med. I tillegg poppet det opp bilder av en hun var sammen med rett før hun giftet seg, på den filmen facebook har laget for hver bruker. Og tross alt dette forstår hun ikke hvorfor hvert ekteskap ryker. Er det mulig å være så blåst for substans. Den nye mannen har trukket seg tilbake og ekteskapet henger i en tynn tråd. Hun skrev også på veggen til en av eks mennene sine at hun alltid kom til å elske han.Anonymous poster hash: 60de0...398
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 ikke din sak. Anonymous poster hash: efc55...181 1
Trymmir Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Det er vel bare slik at noen mangler en del på det sosiale. Enten får noen fortelle henne at slikt ikke passer seg, eller så er det bare å la henne seile sin egen sjø. Noen trenger lenger tid enn andre på å lære av sine feil. 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 Er enig i at det ikke er din sak - på samme tid offentliggjør hun dette. Jeg ville kanskje vært nesevis og direkte nok til å si "Fordi du forteller hele verden at du elsker en annen (eksen) kanskje?" neste gang hun sutrer over at ekteskapene ikke holder. Jeg hadde neppe klart å dy meg for å kommentere om noen nærmest spør etter min mening, men jeg ville ikke søkt henne opp for å fortelle henne hva jeg mener om facebookoppførselen hennes. Ikke min jobb å oppdra svigermor. Anonymous poster hash: d2f54...b3a
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #5 Skrevet 11. februar 2014 Ser ikke problemet med å ha bilder av noen man har delt vitkige deler av livet med. Men å skrive til andre at hun alltid kommer til å elske dem er ikke rett. Hvordan vet du at hun skrev dette på veggen? Dukket det opp i newsfeed'en din? I så fall så kan du jo nevne det når hun begynner å klage. Høres ut som hun har et veldig uryddig følelsesliv. Anonymous poster hash: 12579...f59
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #6 Skrevet 11. februar 2014 Hun har et totalt uryddig følelsesliv. Der fant du ordet. Det er ordtak hver dag om hvordan man skal leve livet, stikk i strid med hvordan hun og familien lever livet. Det er et sammensurium av ekser og ektefeller og barn. Hun tilbringer gladelig en helg med eks mannen for barnas skyld, som nå er voksne, mens den nye mannen må akseptere alt. Hun gjør i grunn det som passer seg.Anonymous poster hash: 60de0...398
Majott Skrevet 11. februar 2014 #7 Skrevet 11. februar 2014 (endret) Svigermor har byttet profilbilde og har bilde av sine tidligere ektemenn, sammen med barna. Hun er i dag gift med en mann som ikke har facebook, som hun ikke har barn med. I tillegg poppet det opp bilder av en hun var sammen med rett før hun giftet seg, på den filmen facebook har laget for hver bruker. Og tross alt dette forstår hun ikke hvorfor hvert ekteskap ryker. Er det mulig å være så blåst for substans. Den nye mannen har trukket seg tilbake og ekteskapet henger i en tynn tråd. Hun skrev også på veggen til en av eks mennene sine at hun alltid kom til å elske han.Anonymous poster hash: 60de0...398 Oisann, dette siste her var jo å gå langt over streken. Selv er jeg også "svigermor på facebook", og jeg er også gift med en mann jeg ikke har barn med og som ikke er på facebook, men har barn med en jeg var gift med før. Jeg har også noen bilder av eks sammen med barna på facebook, men for meg er det naturlig. Det er for barnas del. Jeg er venn med eksen min, mannen min har et godt forhold til han, dvs vi har et avklart og godt forhold til hverandre alle sammen. Skjønner at det er annerledes når hun legger ut bilder av flere ekser, og som hun også skriver intimt til på veggen hans. Der har hun jo gått over streken, og jeg skjønner det mangler noe der. Ville bare si at det ikke alltid er "rart" med bilder av ekser som en har barn med. Men å ha bilde av eks med barn som profilbilde, blir helt feil. Endret 11. februar 2014 av Majott
Majott Skrevet 11. februar 2014 #8 Skrevet 11. februar 2014 Hun har et totalt uryddig følelsesliv. Der fant du ordet. Det er ordtak hver dag om hvordan man skal leve livet, stikk i strid med hvordan hun og familien lever livet. Det er et sammensurium av ekser og ektefeller og barn. Hun tilbringer gladelig en helg med eks mannen for barnas skyld, som nå er voksne, mens den nye mannen må akseptere alt. Hun gjør i grunn det som passer seg.Anonymous poster hash: 60de0...398 Da er problemet langt mer omfattende enn det hun legger ut på facebook. Her blir jo facebook et symptom på noe langt mer dyptgående.
4321anonym Skrevet 11. februar 2014 #9 Skrevet 11. februar 2014 Moderer innleggene på facebook. Hun trenger sikkert ikke se alle fyllebildene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå