Gå til innhold

Vanskeligere å finne en ny partner når man har barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanskeligere å finne seg en ny mann/ dame når man selv har barn?

Nå har jeg aldri vært i den situasjonen, men håper jo ikke at jeg ikke vil være alene i all evighet.

Jeg vet ikke om jeg vil ha flere barn selv, har 2 stk, og føler egentlig at det er nok?...!
Må vel finne meg en gammal gubbe som har barn fra før av jeg da, som ikke vil ha fler.

Anonymous poster hash: 02cd4...528
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Jeg har et barn. Har ikke akkurat vært sånn supervanskelig å finne seg en ny, men det er en god del som styrer unna når de får vite at jeg har barn.

Anonymous poster hash: 38739...73e
Skrevet

Opplever ikke det å finne seg ny partner som noe vanskeligere enn før,har i tiden som alenemor fått like mange tilbud som før. Det som derimot er vanskelig for min del er å skulle "integrere" et nytt voksent menneske(og evt. denne personens barn) inn i en allerede velfungernde familie bestående av meg og barna mine.

Anonymous poster hash: b6d4f...5ce
  • Liker 1
Skrevet

Er vel neppe værre for meg enn for andre. Det store problemet er vel egentlig å få TID til å gjøre det. Med full jobb og 3 unger på nesten full tid er det full fart fra morgen til kveld. Men hvem vet - kanskje jeg treffer han i kassa-køen på Rema.

Skrevet

Ikke nødvendigvis vanskeligere, men et mindre utvalg, da flere styrer unna.

Anonymous poster hash: c8154...363

• Liker 1
Skrevet

Opplevde det ikke som spesielt vanskelig, selv om jeg har 8 barn. Nå skal det sies at bare 7 av dem bor hjemme nå da siden en studerer i utlandet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...