AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Jeg skal oke boliglaanet mitt / refinansiere for aa betjene noe gjeld samt betale skolepenger. Jeg eier en leilighet jeg kjopte for 4.8 mill og har et laan paa ca 1 mill. For aa behandle denne soknaden ber de om en verdivurdering/takst paa boligen. Jeg bor ikke i landet og maa derfor ordne dette paa annet vis. Hva er den rimeligste maaten aa faa en takst/verdivurdering paa? Anonymous poster hash: 46f85...4f7
Gjest Anubiel Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 En takst utføres av takstmann, som tar seg betalt rundt 3000 kroner, avhengig av hvor i landet du er. En verdivurdering kan utføres av en eiendomsmegler. Flere gjør dette gratis i håp om å få oppdraget med å selge boligen.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 En takst utføres av takstmann, som tar seg betalt rundt 3000 kroner, avhengig av hvor i landet du er. En verdivurdering kan utføres av en eiendomsmegler. Flere gjør dette gratis i håp om å få oppdraget med å selge boligen. Takk for svar En verdivurdering er visst nok, bare saa usikker paa hvordan jeg skal arrangere det :S Har leietakere og de jobber lange dager og jeg maa vel faa noen til aa aapne for at megler skal se paa leil. Anonymous poster hash: 46f85...4f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå