AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 På treningssenteret jeg trener på, så er det åpent fra ganske tidlig om morgenen, gjerne en god stund før gruppetimene begynner. Salene hvor gruppetimene er, har som regel en del utstyr som jeg kunne tenke meg å bruke. Samtidig liker jeg ikke å være i styrkerommet med mange andre, fordi jeg føler meg veldig dum og klønete, siden jeg er nybegynner. Det er jo ingen i disse salene før gruppetimene begynner, men dørene inn dit er åpne. Tror dere jeg bare kan gå inn dit og trene alene, før gruppetimene starter? Anonymous poster hash: ddf0d...726
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 Nei. Generelt sett er disse lokalene er forbeholdt spesifikke formål. Derfor skal det alltids holdes ryddig og stelt til neste gjeng kommer. Således tror jeg de vil sette lite pris på at du svetter ned treningsmattene i mellomtiden. Anonymous poster hash: c13f2...2d9
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Jeg har jobbet i mange år på treningssenter og vi lot ikke medlemmer gjøre det pga sikkerhet. Vi kan ikke følge med salene så om dersom det skjer noe så kan vedkommende bli liggende i flere timer før det kommer instruktør. Men har også jobbet på senter hvor det er lov, dog jeg ville ha spurt i resepsjonen først Anonymous poster hash: 53ee5...ade
Gjest Solsmil Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 Jeg trener på Elixia, og her virker det som om folk av og til gjør det. Men jeg ville spurt i resepsjonen:)
Lila Skrevet 11. februar 2014 #5 Skrevet 11. februar 2014 Har opplevd at det ofte ikke er lov. Jeg ville spurt i resepsjonen, så er du sikker
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #6 Skrevet 11. februar 2014 På det treningssenteret jeg trener er det lov. Jeg ville bare spurt i resepsjonen. Anonymous poster hash: 95ebb...212 1
Pearl2.0 Skrevet 11. februar 2014 #8 Skrevet 11. februar 2014 Det er lov der jeg trener, bare å spørre/si fra i resepsjonen 1
Gjest Blåmeis Skrevet 11. februar 2014 #9 Skrevet 11. februar 2014 Jeg gjør det hele tiden, og ser folk som går inn hele tiden uten problemer. De ansatte er av og til innom når jeg trener der inne, og de har aldri sagt noe. Bare pass på å rydde opp etter deg, og at du er ute før timene starter 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #10 Skrevet 11. februar 2014 Haha minner meg om to jenter, som stod i hallen og trente der inne. Så når vi skulle inn å ha oppsatt time, så ble de sure og ville ikke gå Anonymous poster hash: eca1b...a7f
Pialill Skrevet 11. februar 2014 #11 Skrevet 11. februar 2014 På 'sprek og blid' senteret jeg gikk på før var det ikke noe problem å trene der inne så lenge det ikke var timer der men jeg ville spurt i resepsjonen om jeg var deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå