AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Hei Jeg har farget håret mitt hos friøsr fra mørkebrunt til lysebrunt. Men problemet er at håret nærmest ansiktet mitt ikke har blitt noe lysere. Vurderer å dra til frisøren for å lysne bare den delen. Er ikke mye hår det er snakke om. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal lysne det selv, siden hver gang jeg har gjort det så har det blitt helt feil. Men jeg vil heller ikke betale 1000 kr for kanskje max 6 foliestriper. Føler meg litt dum som skal dra til frisør å spørre om dette. Men når håret nærmest ansiktet er fortsatt mørkt, mens resten er lyst. Så har jeg på en måte ikke fått det jeg har ønsket meg. Jeg vil heller ikke dra til frisøren jeg gjorde det hos av personliger årsaker. Hva tror dere andre? Kommer en frisør til å hjelpe meg? Anonymous poster hash: 4b492...776
Frisørdama Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 Klart du får hjelp av en frisør til dette, pris snakker dere om på forhånd, er forskjell på priser fra sted til sted men kan ikke tenke meg du må ut med mer en halvparten for foliestriper i front
Gjest Makemeloveit Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Hei Jeg har farget håret mitt hos friøsr fra mørkebrunt til lysebrunt. Men problemet er at håret nærmest ansiktet mitt ikke har blitt noe lysere. Vurderer å dra til frisøren for å lysne bare den delen. Er ikke mye hår det er snakke om. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal lysne det selv, siden hver gang jeg har gjort det så har det blitt helt feil. Men jeg vil heller ikke betale 1000 kr for kanskje max 6 foliestriper. Føler meg litt dum som skal dra til frisør å spørre om dette. Men når håret nærmest ansiktet er fortsatt mørkt, mens resten er lyst. Så har jeg på en måte ikke fått det jeg har ønsket meg. Jeg vil heller ikke dra til frisøren jeg gjorde det hos av personliger årsaker. Hva tror dere andre? Kommer en frisør til å hjelpe meg? Anonymous poster hash: 4b492...776 Hvis du drar tilbake til samme frisør og forteller situasjonen pleier man å få noen foliestriper gratis. Uansett så ligger prisen på striper i hele håret på mellom 1000-1500 kr i de fleste salonger. Du må nok ikke betale mer enn noen hundrelapper for noen foliestriper, om du ikke får de helt gratis.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #4 Skrevet 16. februar 2014 Tusen takk til dere to som svarte. Jeg ville jo ikke dra til sammen frisøren. Men jeg ringte en frisør i nærheten av meg, forklarte situasjonen. Nevnte også at jeg ikke ville betale 1000 kr for et par striper, det skjønte h*n. H*n sa de hadde en lærlig i salongen, og at h*n ville hjelpe h*n med å blande farge osv. Så da bestilte jeg time. Nå ser det bra ut, og jeg er faktisk veldig fornøyd. Anonymous poster hash: 4b492...776 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå