Libertas Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Hei, dere med staffordshire bull terrier. Hva er brystvidden, rygglengden og omkrets på halsen, på deres staff, oppgitt i cm. Og hvor gamle de er, om de så er 2 mnd eller 15 år.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 Hei, dere med staffordshire bull terrier. Hva er brystvidden, rygglengden og omkrets på halsen, på deres staff, oppgitt i cm. Og hvor gamle de er, om de så er 2 mnd eller 15 år. Hvorfor lurer du? Anonymous poster hash: f85dd...305
Libertas Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2014 Opps, glemte å skrive at det er hundegenser relatert. Og siden jeg har sett de fleste staffer med alt for lange og vide hundegensere, har jeg tenkt å produsere egne for evt. salg. Og så er det greit å vite hva gjennomsnitts bredda og slikt er
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #4 Skrevet 12. februar 2014 Jeg var nesten bombesikker på at "staff" var en metafor for penis... Men der tok jeg feil gitt... Anonymous poster hash: 54499...f8d
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #5 Skrevet 12. februar 2014 Opps, glemte å skrive at det er hundegenser relatert. Og siden jeg har sett de fleste staffer med alt for lange og vide hundegensere, har jeg tenkt å produsere egne for evt. salg. Og så er det greit å vite hva gjennomsnitts bredda og slikt er Dette varierer så voldsomt at jeg tror du må strikke etter den bestemte hunden. De finnes mange ulike linjer innenfor staff, alt fra korte og brede, til langbeinte og smale. Anonymous poster hash: 0b6ad...719
Libertas Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 12. februar 2014 Tenker at det kan være greit å ha en gjennomsnittsbredde osv, da man lager mønster selv og må finne mønster, slik at man kan finne et mønster som kan trikses og mikses litt mer med enn vanlig. Ja, jeg er dårlig å formulere meg
daemonia Skrevet 12. februar 2014 #7 Skrevet 12. februar 2014 Jeg var nesten bombesikker på at "staff" var en metafor for penis... Men der tok jeg feil gitt... Anonymous poster hash: 54499...f8d På kjæledyrforumet? Les rasestandarden, TS Det pleier å stå gjennomsnittlig størrelse på både tisper og hanner der Staffordshire-bull-terrier-FCI-076.pdf
Libertas Skrevet 13. februar 2014 Forfatter #8 Skrevet 13. februar 2014 Det står det kun høyde, det hjelper ikke så mye
Favole Skrevet 14. februar 2014 #9 Skrevet 14. februar 2014 Om intensjonen er å lage klær tilpasset staffer, bør du nok heller reklamere med at du spesialsyr gensere eller hva det måtte være, for det skal nok ekstremt godt gjøres å kunne lage en "one size fits all" for denne rasen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå