Gå til innhold

Størrelse på din staff?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, dere med staffordshire bull terrier.

Hva er brystvidden, rygglengden og omkrets på halsen, på deres staff, oppgitt i cm. Og hvor gamle de er, om de så er 2 mnd eller 15 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, dere med staffordshire bull terrier.

Hva er brystvidden, rygglengden og omkrets på halsen, på deres staff, oppgitt i cm. Og hvor gamle de er, om de så er 2 mnd eller 15 år.

Hvorfor lurer du?

Anonymous poster hash: f85dd...305

Skrevet

Opps, glemte å skrive at det er hundegenser relatert. Og siden jeg har sett de fleste staffer med alt for lange og vide hundegensere, har jeg tenkt å produsere egne for evt. salg. Og så er det greit å vite hva gjennomsnitts bredda og slikt er :)

Skrevet

Jeg var nesten bombesikker på at "staff" var en metafor for penis... Men der tok jeg feil gitt...

Anonymous poster hash: 54499...f8d
Skrevet

Opps, glemte å skrive at det er hundegenser relatert. Og siden jeg har sett de fleste staffer med alt for lange og vide hundegensere, har jeg tenkt å produsere egne for evt. salg. Og så er det greit å vite hva gjennomsnitts bredda og slikt er :)

Dette varierer så voldsomt at jeg tror du må strikke etter den bestemte hunden. De finnes mange ulike linjer innenfor staff, alt fra korte og brede, til langbeinte og smale.

Anonymous poster hash: 0b6ad...719

Skrevet

Tenker at det kan være greit å ha en gjennomsnittsbredde osv, da man lager mønster selv og må finne mønster, slik at man kan finne et mønster som kan trikses og mikses litt mer med enn vanlig.

Ja, jeg er dårlig å formulere meg :P

Skrevet

Jeg var nesten bombesikker på at "staff" var en metafor for penis... Men der tok jeg feil gitt...

Anonymous poster hash: 54499...f8d

På kjæledyrforumet? :fnise:

Les rasestandarden, TS :)

Det pleier å stå gjennomsnittlig størrelse på både tisper og hanner der :)

Staffordshire-bull-terrier-FCI-076.pdf

Skrevet

Det står det kun høyde, det hjelper ikke så mye :)

Skrevet

Om intensjonen er å lage klær tilpasset staffer, bør du nok heller reklamere med at du spesialsyr gensere eller hva det måtte være, for det skal nok ekstremt godt gjøres å kunne lage en "one size fits all" for denne rasen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...