AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Hei! :-) Jeg ønsker å trene meg til en fin kropp som jeg kan føle meg fornøyd i. Men jeg er så usikker på hvor jeg skal begynne. Ønsker å bli kvitt "cup-cake"-toppen, tynnere rundt anklene, strammere samt mindre lår og legger og trene opp rumpa ganske mye, få bort det unødvendige fettet. Jeg vil trene opp hele kroppen, men det er disse tingene som motiverer meg til å komme i gang! Jeg er 155 og veier 48 kilo. Trente en del før, men er pr. i dag slapp som en fisk. Skulle gjerne hatt råd til treningsstudio og PT, men det har jeg ikke akkurat nå så må begynne med "hjemmetrening". Spørsmålet mitt er vel egentlig: Hvor begynner jeg og hvor lang tid vil det ta før jeg ser resultater? Jeg har bilder av kroppen som den er i dag, om det skulle hjelpe. Anonymous poster hash: 883dd...573
Gjest Runforit Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Spis mer og kombiner med tung styrke. Da får du mer muskler og mindre fett= fit og stram kropp. Kast badevekta da den er lav som den er ; Mest sannsynlig vil du gå opp i vekt pga. muskelmasse. Ta heller frem målebåndet og sammenligne hver 4.uke. Spis ren og næringsrik mat. Anbefaler å lese dette: http://fitnessbloggen.no/styrketrening-for-nybegynnere/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå