chicadee Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 Dette må være den merkeligste situasjonen jeg noengang har klart å male meg selv oppi. Kort sagt. Vi begynte å snakke gjennom nett og gaming. Etter noen måneder ble bosted utvekslet, Og vi fant ut at jaggu, vi var jo nesten naboer. Så fikk jeg vite alderen hans. jeg var jo noe sjokkert, jeg hadde visst han var yngre, men 17 år.. Herlighet. Vi traff hverandre for første gang for noen uker siden, og det ble fem timer med moro. Han er vittig, smart og full av liv. Han er rett og slett en skikkelig sjarmør. Det merkeligste er at utseende er han så.. vel ikke min type. han er samme høyden men petite. Små hender og føtter, samme som meg. Men han får meg helt mo i knærne. Pga aldered holder jeg veldig tilbake. Men jeg merker at jeg faller litt for hver dag som går. Det var personligheten først og framst og nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg mener, det er en 9 års forskjell, og jeg føler meg jo som en skikkelig ekkel kvinne. Det er første gangen jeg har i det hele tatt kalt noen så ung en venn! Jeg er i villfarelse. kan jeg, er det riktig, og forsette vennskapet? Trenger gode råd.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #2 Skrevet 10. februar 2014 Hold deg unna. Han er fortsatt bare et barn. Anonymous poster hash: cc79c...249 22
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #3 Skrevet 10. februar 2014 Dere er ikke på lik nivå når det kommer til modenhet. La han finne seg en på sin egen alder. Anonymous poster hash: cc79c...249 8
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #4 Skrevet 10. februar 2014 Tenk om foreldrene hans finner det ut? Du skriver at dere er nesten naboer, tenk om hele nabolaget finner ut om forholdet? Hva med vennene dine? Vil de være så aksepterende? Anonymous poster hash: cc79c...249
chicadee Skrevet 11. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2014 Jeg snakker om vennskap her ikke noe annet. Jeg er fullt klar over at mtp "erfarenhet" er jeg nok nok noen år foran han. Han er moden for alderen og han er smart. Som var hva jeg likte fra begynnelsen av. Foreldrene vet jo om det. Jeg driver ikke å møter han i skjulte korridorer, vi går tur sammen hver kveld.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #6 Skrevet 11. februar 2014 Det er ikke bra. Anonymous poster hash: ab60b...6ac
#Sunrise Skrevet 11. februar 2014 #7 Skrevet 11. februar 2014 Selvfølgelig! Dere må jo bare kose dere og ha det gøy:D 7
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #8 Skrevet 11. februar 2014 Jeg snakker om vennskap her ikke noe annet. Jeg er fullt klar over at mtp "erfarenhet" er jeg nok nok noen år foran han. Han er moden for alderen og han er smart. Som var hva jeg likte fra begynnelsen av. Foreldrene vet jo om det. Jeg driver ikke å møter han i skjulte korridorer, vi går tur sammen hver kveld. Ikke lur deg selv. Dette er mer enn et vennskap, eller holder i alle fall på å mer enn det. Avslutt det før det går for langt. Anonymous poster hash: cc79c...249 8
chicadee Skrevet 11. februar 2014 Forfatter #9 Skrevet 11. februar 2014 Selvfølgelig! Dere må jo bare kose dere og ha det gøy:D Hehehe.. Det er jo et koselig svar. Smiler litt for meg selv. Hmm jeg vet ikke om anonymbruker er det samme mtp på innlegg etc, men det ser ut til at mine andre svar er fra ene og samme personen.. hmmm
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #10 Skrevet 11. februar 2014 Ikke lur deg selv. Dette er mer enn et vennskap, eller holder i alle fall på å mer enn det. Avslutt det før det går for langt. Anonymous poster hash: cc79c...249 Dette her er nesten egentlig hyklersk. Hadde ts vært en MANN, hadde de aller fleste sagt at han bare skulle få kjøre på som han ville. Men fordi ts er en KVINNE, så skal hun ikke. Anonymous poster hash: c67d3...aca 10
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #11 Skrevet 11. februar 2014 Hehehe.. Det er jo et koselig svar. Smiler litt for meg selv. Hmm jeg vet ikke om anonymbruker er det samme mtp på innlegg etc, men det ser ut til at mine andre svar er fra ene og samme personen.. hmmm Jeg er den anonyme brukeren som svarte først. Se på koden under innlegget mitt: Anonymous poster hash: cc79c...249 Anonymous poster hash: cc79c...249
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #12 Skrevet 11. februar 2014 Selvfølgelig! Dere må jo bare kose dere og ha det gøy:D Ville du sakt det samme om det var jeg 26 og hun 17 ? Anonymous poster hash: fc0b8...b6a 2
problemdama20 Skrevet 11. februar 2014 #13 Skrevet 11. februar 2014 Det trenger jo ikke være så negativt å finne seg en venn som er mindre enn deg. Det er du selv som føler hva som er rett å galt.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #14 Skrevet 11. februar 2014 Dette her er nesten egentlig hyklersk. Hadde ts vært en MANN, hadde de aller fleste sagt at han bare skulle få kjøre på som han ville. Men fordi ts er en KVINNE, så skal hun ikke.Anonymous poster hash: c67d3...aca Slutt å tull. Har du vært lenge nok på Kvinneguiden, så vet du at reaksjonene hadde vært MYE sterkere om TS var en mann. Da hadde mange flere svart på denne tråden, og bedt TS holde seg unna jenta/gutten Anonymous poster hash: cc79c...249 9
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #15 Skrevet 11. februar 2014 Det trenger jo ikke være så negativt å finne seg en venn som er mindre enn deg. Det er du selv som føler hva som er rett å galt. En venn? Dama skriver jo at hun holder på å falle for ham. Anonymous poster hash: cc79c...249
79kreps Skrevet 11. februar 2014 #16 Skrevet 11. februar 2014 Er da ikke noe gale i å gå turer og ha det litt kjekt i lag.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #17 Skrevet 11. februar 2014 Syns du kan fortsette vennskapet jeg. Mest sannsynlig så går du lei etter en liten stund og hvis ikke, så er det bare bra. Det er altfor få mennesker der ute vi matcher skikkelig med, og nå tenker jeg vennskap, så hvis du har funne noen syns jeg du må holde fast på det så lenge det virker rett for dere begge.Anonymous poster hash: 3c67d...158
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #18 Skrevet 11. februar 2014 Slutt å tull. Har du vært lenge nok på Kvinneguiden, så vet du at reaksjonene hadde vært MYE sterkere om TS var en mann. Da hadde mange flere svart på denne tråden, og bedt TS holde seg unna jenta/gutten Anonymous poster hash: cc79c...249 Har vært lenge nok til å vite at endel MENN her inne hadde sagt at han burde gå for det, mens KVINNENE her inne hadde omtrent kalt ham en pedofil... Anonymous poster hash: c67d3...aca 2
#Sunrise Skrevet 11. februar 2014 #19 Skrevet 11. februar 2014 Ville du sakt det samme om det var jeg 26 og hun 17 ? Anonymous poster hash: fc0b8...b6a Jeg hadde sagt det samme uansett hvem det var:) når jeg var 17 hadde jeg en manneligvenn på 28 år:) 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #20 Skrevet 11. februar 2014 Jeg hadde sagt det samme uansett hvem det var:) når jeg var 17 hadde jeg en manneligvenn på 28 år:) Les hva hun skriver i hovedinnlegget. Hun holder på Å FALLE FOR HAM. Det vil si FORELSKE SEG i en 17 år gammel gutt. IKKE en MANN, men en GUTT. Anonymous poster hash: cc79c...249 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå