Gå til innhold

Null jenter....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Null jenter dette året.. Livet suger.... Eneste at eksen har tatt kontakt, men jeg vet ikke helt. Det var hun som gjorde det slutt for 9mnd siden. har vært 3mnd uten kontakt,før nå. har vært på kino, hengt sammen, og jeg kom til henne på nyttårsaften fordi hun måtte være alene hjemme og passe på hunden, hun var med venner til kl.23.00, men vi var sammen fra kl. 23.30 til kl. 07.00 om morningen. Ble ikke mer enn sofa/film titting og to klemmer, sofaklemming. Vi har ikke vært sammen på en stund nå, men skal det snart for å drive med hobby som vi har. håper vi ender opp å se på tv-serie osv sammen og at vi ikke er for opptatt med hobbien. Tips til hva jeg kan gjøre for å sjekke hva hun vil, hvis hun vil noe, eller noe jeg kan prøve for å sjekke om hun er interissert? lene meg på henne lenge og plutselig dette ned på gulvet og bare ligge der og klemme henne, og små prate om det som passer akkurat da.!?!

Anonymous poster hash: adc9c...93d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du forsøkt å snakke med henne om dette?

Skrevet

Har du forsøkt å snakke med henne om dette?

Nei, jeg føler meg ikke komfortabel med å snakke om følelser, i hvertfall ikke nå.

Skrevet

Nei, jeg føler meg ikke komfortabel med å snakke om følelser, i hvertfall ikke nå.

Jeg tørr ikke helt, redd for at jeg skal ødelegge hele greia....

Skrevet

hva mener du vi skal gjøre da? kommunikasjon er det beste

Anonymous poster hash: 8d3f4...536

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...