AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 Jeg skal i et selskap til fredag, der en skal være fin/stilig. (er ganske stivt) Siden jeg sliter med fet hud / akne, tenkte jeg at jeg kunne smøre basiron i ansiktet en kveld for å få likt bukt med dette problemet. Jeg våknet da med følelsen av at huden min er ru, masse små "nupper" i hele ansiktet, og det er utrolig tørt, og føles veldig stramt ut. Jeg er helt rød på de tørreste stedene. Dette har aldri skjedd meg før, har alltid tålt basiron, og brukte den over en fuktighetskrem. Nå er jo problemet det at jeg ser 10x verre ut enn det jeg gjorde med bare noen kviser på kinnet! Huden min ser så grov ut, osv. Så spørsmålet er, hvordan skal jeg kunne få dette tilbake til normalen innen helgen?? Hva bør jeg gjøre, evt. ikke gjøre? krise! Anonymous poster hash: 8f793...a58
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 Du har sikkert fått en allergisk reaksjon, det har jeg også fått av basiron:s jeg fikk også helt knusk tørr, ru hud, illrød enkelte steder og flassende, i tilegg til at huden rundt øynene ble hoven:/ på meg så tok det ca 1 uke før huden normaliserte seg igjen, jeg lot den bare være helt i fred.. Evnt kan du jo prøve med litt sinksalve (tynt lag) og se om det hjelper? Anonymous poster hash: 087b1...016
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Gå på apoteket og kjøp a-derma skin care cream med havre. Anonymous poster hash: dc633...17a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå