Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt mye på å ta en tatovering nå i et par år, og nå har jeg bestemt meg for å ta en! Tatoveringen jeg har lyst til å ta, er denne post-37809-0-49262100-1392066513_thumb.j På bildet er den bare tegnet på med sort tusj, for jeg ville se om jeg kom til å bli fornøyd med plassering osv.

Jeg skjønner om dere tenker at den virker liten og "ubetydelig" men for meg har den en stor betydning...

Det virker ikke som en veldig vanskelig tatovering å lage for tatovøren, men det jeg lurer mest på er hvor jeg burde gå, og hvordan jeg vet om de er flinke/renslige osv...

Det andre jeg lurer på, er at jeg har borreliose, og om dette har noe å si for det å ta tatovering?

Hvis dere har en tatovør rundt Hamar å annbefale, hadde jeg satt veldig pris på det!

Anonymous poster hash: 80174...83e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Gå til et studio og da skal hygienen være ok. Det stilles krav til slikt.

Den der er så liten at den burde sortert under denne tatovering mot barnekreft-kampanjen :P

Skrevet

Gå til et studio og da skal hygienen være ok. Det stilles krav til slikt.

Den der er så liten at den burde sortert under denne tatovering mot barnekreft-kampanjen :P

Takk for svar! :)

Skrevet

Er det der hva du kaller en tatovering?

Det der har jeg bare tegnet med tusj for å se hvordan det kommer til å bli... Den betyr noe spesielt for meg, og når jeg tar den er det fordi det er noe spesielt jeg vil at den alltid skal minne meg på :)

Skrevet

Skjønner det, det symboliserer liksom at du liker grillpølser og analsex eller whatever.

Hvis du ikke vil ha tatovering, hvorfor ta en bare for gruppepresset?

Sånne greier ser mer ut som en skjønnhetsflekk en en tatovering.

Enhver tatovør kan gjøre det der, men få gidder. Regn med å betale minst en tusenlapp.

Skrevet

Skjønner det, det symboliserer liksom at du liker grillpølser og analsex eller whatever.

Hvis du ikke vil ha tatovering, hvorfor ta en bare for gruppepresset?

Sånne greier ser mer ut som en skjønnhetsflekk en en tatovering.

Enhver tatovør kan gjøre det der, men få gidder. Regn med å betale minst en tusenlapp.

Takk for svar :blomst:

Skrevet

Er forsåvidt enig med Kim. Meeeen...Ville tatt den litt høgare oppe trur eg. Ser ut som den ligger akkurat der du bøyer handa mest (håndleddet, i know).

Anonymous poster hash: 02d87...1de
Skrevet

Er forsåvidt enig med Kim. Meeeen...Ville tatt den litt høgare oppe trur eg. Ser ut som den ligger akkurat der du bøyer handa mest (håndleddet, i know).

Anonymous poster hash: 02d87...1de

Ah, det tenkte jeg ikke på... Blir tatoveringer stygge hvis de blir "dratt" og "tøyd" mye på?

Skrevet

Ah, det tenkte jeg ikke på... Blir tatoveringer stygge hvis de blir "dratt" og "tøyd" mye på?

Nei. Men de kan gro dårlig på steder der du "bøyer" mye.

Skrevet

Nei. Men de kan gro dårlig på steder der du "bøyer" mye.

Ah, takk :)

Skrevet (endret)

Lucky 7 kanskje? Hørt veldig mye bra om dem. Også om det tatoveringsstudioet i Brumunddal. Sabelink tror jeg det heter om jeg husker riktig. Den tatoveringen du har lyst på er jo sikkert ikke så "vanskelig" å lage og den er liten så tror ikke det har så stor betydning for hvor du tar den bare studioet er ordentlig. :)

Endret av Camo
Skrevet

Lucky 7 kanskje? Hørt veldig mye bra om dem. Også om det tatoveringsstudioet i Brumunddal. Redneck tror jeg det heter om jeg husker riktig. Den tatoveringen du har lyst på er jo sikkert ikke så "vanskelig" å lage og den er liten så tror ikke det har så stor betydning for hvor du tar den bare studioet er ordentlig. :)

Tusen takk! :D

Skrevet

Ah, takk :)

Hvis du ser på bildet av armen min, så ser du at helt nederst på biceps, der man bøyer armen, så har ikke blekket "tatt" skikkelig, da skorpen har sprukket opp for fort pga. bevegelse. Så her må jeg fylle på med mer blekk.

12444973243_ce99e905a9_b.jpg

Skrevet

Hvis du ser på bildet av armen min, så ser du at helt nederst på biceps, der man bøyer armen, så har ikke blekket "tatt" skikkelig, da skorpen har sprukket opp for fort pga. bevegelse. Så her må jeg fylle på med mer blekk.

12444973243_ce99e905a9_b.jpg

Skjønner! Takk! :)

Skrevet

What?! :hoho:

• Liker 3
Skrevet

Ville gjort den litt større og hatt den litt lenger ned på håndleddet. Kim har rett i det han sier angående det med å bøye håndleddet. Min på håndleddet er midt i en slik bøy, og jeg løste det ved å bevege minst mulig på håndleddet i 2 uker (da hadde min grodd ferdig). Ikke å anbefale med mindre du virkelig er dedikert :)

Skrevet

Lucky 7 kanskje? Hørt veldig mye bra om dem. Også om det tatoveringsstudioet i Brumunddal. Redneck tror jeg det heter om jeg husker riktig. Den tatoveringen du har lyst på er jo sikkert ikke så "vanskelig" å lage og den er liten så tror ikke det har så stor betydning for hvor du tar den bare studioet er ordentlig. :)

Redneck? Sabellink mener du?

Anonymous poster hash: 69a3f...1d8

Skrevet

Jeg hadde tatt motivet litt større, synes værtfall de holder seg finere lenger da :-)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...