AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 Jeg føler det av og til... Ikke alltid men føler at av og til så føler jeg veldig savnet etter å bli elsket, forgudet, og blir litt nervøs og deppa av å være singel . Noen som har det slik av og til?Anonymous poster hash: 27ca7...ecc 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #2 Skrevet 10. februar 2014 Nja, egentlig ikke. Jeg savner å ha en kjæreste men vet at jeg må jobbe med meg selv en god stund så det er best at jeg er singel. Dessuten er jeg realistisk så hvis jeg møter menn som er veldig på så tar jeg det ikke seriøst. Glad jeg har katt, vi har det så koselig sammen Anonymous poster hash: 2fbb1...829
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #3 Skrevet 10. februar 2014 Føler meg veldig ensom iblant. Men mest fordi jeg er enslig mor til 2, har ikke familie, og far til barna er ikke til stede. Min beste venninne bor langt unna meg og. Så jeg føler mer ensomheten, i det å ta meg av 2 barn helt alene. Nå har jeg opplevd veldig sterk kjærlighet i et forhold en gang, så nå duger ikke middels lenger. Og det viktigste i livet mitt er barna og utdannelsen min. Så en mann får komme den dagen, en prins banker på døra mi. Anonymous poster hash: 6ecbc...f45
Gjest Corto Maltese Skrevet 10. februar 2014 #4 Skrevet 10. februar 2014 Nei det og være singel er det beste som finnes. Jeg forstår meg ikke på mennesker som heller vil være i forhold en og være singel.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #5 Skrevet 10. februar 2014 Jeg kan skjønne deg, TS, Jeg også får litt angst av å være singel, angst av livet, angst for ensomheten. Akkurat nå er jeg singel, som vanlig, og det går greit, men innimellom skulle jeg ønske at jeg hadde noen å sove med, noen å spise med, noen å prate med og å finne på noe med. Jeg trenger ikke hver dag, men innimellom. Det jeg får mest angst for er å bli gammel og ensom, uten å ha noen rundt seg. Det å bli gammel og ensom får meg til å få angst, siden det er greit å ha venner, naboer, barn, familie som kan besøke deg og å se til deg. Nå har jeg heldigvis noen tantebarn som jeg har et veldig godt forhold til, og som jeg håper jeg fortsatt har et godt forhold til når jeg blir gammel, så de kan besøke meg og å se til meg når jeg blir gammel og grå. Jeg har tatt meg mye av de, og de kommer jeg fortsatt til å gjøre, så da vil de kanskje bry seg om meg når jeg blir gammel, Egentlig håper jeg at jeg møter en mann som tar meg med storm! Jeg må ikke nødvendigvis ha barn, siden jeg har 4 tantebarn, men om det blir 1 barn eller 2, så er jo det bare en bonus. Anonymous poster hash: 7fca8...b6e
beige Skrevet 10. februar 2014 #6 Skrevet 10. februar 2014 Ja. Blir ensom spesielt på kveldene og i helgene. Men det er vell egentlig bare opp til meg selv å finne på noe med venner eller familie. Men det er jo ikke alltid det passer for de heller. Pluss at jeg blir idiot på fest når jeg er singel!!!
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #7 Skrevet 10. februar 2014 Ja. Blir ensom spesielt på kveldene og i helgene. Men det er vell egentlig bare opp til meg selv å finne på noe med venner eller familie. Men det er jo ikke alltid det passer for de heller. Pluss at jeg blir idiot på fest når jeg er singel!!! Hva mener du med idiot på fest når du er singel? Tenker du litt sånn Bridget Jones som var singel og på middagsbesøk med alle parene? Anonymous poster hash: 7fca8...b6e
beige Skrevet 10. februar 2014 #8 Skrevet 10. februar 2014 Nei, jeg blir dritings og kysser gutter jeg egentlig ikke liker. Tror grunnen er at jeg er desperat for tida, redd for å ende opp alene kanskje. 3
Doge Skrevet 10. februar 2014 #9 Skrevet 10. februar 2014 Å ja, blir sånn støtt og stadig, men det går som regel over hvis jeg gjør noen tankedrepene aktiviteter som f.eks å trene
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #10 Skrevet 10. februar 2014 Jepp! Verst kvelder+helger.Anonymous poster hash: 6f85b...ac6 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #11 Skrevet 10. februar 2014 Nei, jeg blir dritings og kysser gutter jeg egentlig ikke liker. Tror grunnen er at jeg er desperat for tida, redd for å ende opp alene kanskje. Du er ikke alene... Anonymous poster hash: 7d3c0...a85 2
beige Skrevet 10. februar 2014 #12 Skrevet 10. februar 2014 Godt å høre:p må slutte å drikke så mye å gå hjem myyye tidligere
Electron Skrevet 10. februar 2014 #13 Skrevet 10. februar 2014 Nå har riktig nok jeg vært singel hele mitt liv til nå, men må ærlig innrømme at jeg savner noen å spise middag med, oppleve ting med, våkne opp ved siden av. Blir litt for stille til tider. Men nå vet ikke jeg bedre 3
JamesHardy Skrevet 10. februar 2014 #14 Skrevet 10. februar 2014 Kan faktisk trives ganske så greit i eget selskap. Fikk litt panikk da jeg rota meg inn i et forhold og skulle være sammen med et annet menneske hver dag.. Gikk nå bra det også da så vet at jeg kan takle begge deler. Det hender jo noen ganger at det dukker opp små øyeblikk som ville være bedre om dem ble delt. Dog så krever det vel å finne noen som er like weird som meg selv og det er ikke bare bare det heller. Tenker vel også at lista ligger et stykke oppover og at en fortsatt har ungdommen med seg så ser vel ikke noe behov for å stresse for mye med det hele. Det ligger mye i dette å kunne trives der man er uansett. Og det man utstråler har veldig stor effekt i omgangen man har med andre også. Føler man seg bra der man er vil andre føle seg bedre i ens nærvær. Kommer ganske langt med litt humør og en positiv utstråling.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #15 Skrevet 10. februar 2014 Det er deilig å være singel, men innimellom skulle jeg ønske jeg hadde kjæreste, ja. Jeg skulle ønske jeg hadde kjæreste når jeg trengte det, og ellers kunne han holde på med sitt, så kunne jeg holde på med mitt. Anonymous poster hash: 7fca8...b6e 1
Doge Skrevet 10. februar 2014 #16 Skrevet 10. februar 2014 Sender ut litt Doge-love til alle dere ensomme single der ute! 2
Cordelia Skrevet 10. februar 2014 #18 Skrevet 10. februar 2014 Angst? Nei, har alltid klart meg greit i eget selskap. Men det er klart at en nå og da savner kroppskontakt.
Gjest Hyssingen Skrevet 10. februar 2014 #19 Skrevet 10. februar 2014 Ikke i det hele tatt. Er faktisk gladere som singel enn når jeg er i et forhold. Heldigvis 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå