glaciera Skrevet 25. mai 2004 #1 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg må snart kjøpe ny mobil fordi den #¤%&//} Nokiaen jeg har lader seg ut bare du ser hardt på den. Kjøpte nytt batteri for et par mnd siden, men det hjelper ikke. Jeg er ikke så interessert i dingser og dupeditter, men vil ha en driftsikker telefon med et adekvat utvalg av tjenester og funksjoner. Sikkert greit å ta en med kamera nå som det blir mer og mer av det. Er absolutt ikke interessert i fleretusenkronersskiktet, men heller ikke i det billigste rælet. Hva ville DU ha kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplegrønn Skrevet 25. mai 2004 #2 Del Skrevet 25. mai 2004 Har Sony Ericsson T610, og er kjempefornøyd :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 25. mai 2004 #3 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg har Nokia 3100 og er veldig fornøyd. Veldig bra batterikapasitet på den også.. Kan prate i timesvis og lader den toppen en gang i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 25. mai 2004 #4 Del Skrevet 25. mai 2004 Har en Nokia 5210 og er godt fornøyd med den. Tåler MYE juling. Dekslet har sprukket etter en slåsskamp (...) , tastene er tynnslitte, men fremdeles funker den Julie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. mai 2004 #5 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg har Siemens MC60. Har ikke hatt den så lenge, men jeg er fornøyd, siden den passer til mitt bruk. Hadde samme problemet som deg, at Nokian min ladet seg ut for fort. Kunne ikke snakke i telefonen i mer enn 1 minutt og sånn. Dette problemet har jeg ikke nå. Telefonen min kan stå standby i mange dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 25. mai 2004 #6 Del Skrevet 25. mai 2004 Nokia 3510i. Er veldig fornøyd jeg, den tåler å bli mista ned på bakken (er en mester i sånt), har bra batteri og alle funksjoner jeg trenger. Har hatt den i et år nå og det blir nok ingen ny telefon på en stund. Kusina mi har maken, og hun mista den ned i en innsjø samme dag som hun fikk den, hun...men når hun plukket den opp igjen var den like fin, var til og med fortsatt på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. mai 2004 #7 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg har en nokia 8310, og har hatt den nå i to år... Jeg elsker denne telefonen selv om den nå er litt "out of fashion". Knøttliten sak med kraftig batteri. Ladder den 1 gang i uka ca.. (eneste aberet er det etterhvert så "vanlige" nokia-feilene..) Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 25. mai 2004 #8 Del Skrevet 25. mai 2004 Siemens SL55 og er knallfornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylajali Skrevet 25. mai 2004 #9 Del Skrevet 25. mai 2004 Nokia 6600, den har mange funksjoner men hender den også er tilsvarende treig. Litt stor men passer bra for meg som er et surrehue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 25. mai 2004 #10 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg fikk denne av kjæresten min. Er veldig fornøyd. Den er griselekker. http://www.nokia.no/phones/8910i/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 25. mai 2004 #11 Del Skrevet 25. mai 2004 Er fornøyd med min 3100. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 25. mai 2004 #12 Del Skrevet 25. mai 2004 Siemens SL55 og er knallfornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 25. mai 2004 #13 Del Skrevet 25. mai 2004 Har Sony Ericsson T630. Fornøyd, bortsett fra at den er litt treg i menyen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 26. mai 2004 #14 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg er ikke 100% fornøyd med min. Jeg får min igjen fra reperasjon i morgen.. Knappen på siden, den til profil og lydnivå, hang seg opp, så jeg fikk ikke brukt mobilen. Det har den gjort siden jeg kjøpte den i sommer, men den ble helt ubrukelig nå siste par ukene. Håper det blir bedre etter reperasjonen. Men er den til salgs lenger? Har ikke funnet den på prislisten til telebutikker jeg har vært innom i det siste. (samboer skal ha ny mobil.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. mai 2004 #15 Del Skrevet 26. mai 2004 Har Nokia 3510i og er veldig fornøyd med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 26. mai 2004 #16 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg er knallfornøyd med min Nokia 6230 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 26. mai 2004 #17 Del Skrevet 26. mai 2004 Sony Ericsson T630- så langt fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 26. mai 2004 #18 Del Skrevet 26. mai 2004 Har Nokia 7250 og er strålende fornøyd. Er min tredje Nokia, og jeg har aldri hatt problemer med de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma3 Skrevet 27. mai 2004 #19 Del Skrevet 27. mai 2004 Siemens CL 50, veldig liten og stilig, men.... :evil: Hatt den inne til rep. 4 gangar, så neste gang blir det iallefall ein anna telefon!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 28. mai 2004 #20 Del Skrevet 28. mai 2004 Har NOKIA 3510i og er ikke så veldig fornøyd med den. Den har vært på reprasjon 1 gang ,og må vel snart en tur til på reprasjon. Lyden ble ikke bra etter at den var på reprasjon sist. Jeg vurderer og kjøpe meg ny mobiltlf,men har ikke bestemt meg for hvilket merke det blir enda.Vet bare at det ikke Blir NOKIA. Koldbruna :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå