AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 Har truffet og holdt kontakten med en mann i litt over en mnd nå. Vi har veldig god kontakt, og føles godt å være rundt han. Jeg har falt veldig for han, men har ikke sagt noe om det enda. Er det tidlig å fortelle det? Har så lyst til å fortelle at jeg liker han, og hva jeg setter pris på med han, men er livredd for at han skal stikke av hvis han da føler at ting blir seriøst eller noe sånt for fort...Anonymous poster hash: d4d49...4f3
Nettinettet Skrevet 10. februar 2014 #2 Skrevet 10. februar 2014 Har truffet og holdt kontakten med en mann i litt over en mnd nå. Vi har veldig god kontakt, og føles godt å være rundt han. Jeg har falt veldig for han, men har ikke sagt noe om det enda. Er det tidlig å fortelle det? Har så lyst til å fortelle at jeg liker han, og hva jeg setter pris på med han, men er livredd for at han skal stikke av hvis han da føler at ting blir seriøst eller noe sånt for fort...Anonymous poster hash: d4d49...4f3 Hvordan treffes dere da? Hvis dere enda ikke har gjort noe sammen så kan du kanskje invitere han på en kaffe eller noe??
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Vi har spist sammen, og vært på besøk hos hverandre. Snakker ofte på telefon og tekst, men pga at begge har barn blir det ikke så ofte vi får møtt hverandre. Anonymous poster hash: d4d49...4f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå