AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 min mann har kviser i hodebunnen. Det kan komme ca ti stk hver dag og de er helt gule. Han er tynnhåret og har nå ca 5 med mer langt hår. Hva kan dette komme av? noen som har opplevd det samme? Anonymous poster hash: 0d589...41e
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #2 Skrevet 10. februar 2014 Jeg vet dessverre ikke hva det kan komme av, men bytt shampoo. Om han har irritert hud kan det komme av for sterk shampoo eller liknende, bruker han mer hodeplagg nå om vinteren kanskje? Kviser i hodebunnen får jeg selv ved bruk av shampooer som blir for sterke, men håper andre har bedre svar. Ville dog komme med et tips om shampoo; Paul mitchell tea tree. Får du ham til å bruke hårkur i hodebunnen ville jeg vurdert den i samme serie for irritert hodebunn. Beste jeg har prøvd mot irritert hodebunn hvert fall..koster 100 kr hos lookfantastic.com, gratis frakt. Verdt et forsøk. Lykke til, håper det ordner seg Anonymous poster hash: 1a323...26d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå