Gå til innhold

planlegge barn nr2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så heldig å ha en liten sjarmør.

ble tatt med KS.

Hva er sjansen for at jeg får KS om jeg skal ha en til?

Har helt panikk for fødsel:S

Anonymous poster hash: 21d63...5ac
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du allerede har vært gjennom keisersnitt så er sjansen stor for at du vil få det innvilget med nr 2 også. Hva var grunnen til at det ble keisersnitt med nr 1? Her hadde jeg en forferdelig smertefull førstefødsel, men valgte å føde vaginalt igjen og med god smertelindring (epiduralbedøvelse) så ble det en fantastisk opplevelse :)

Anonymous poster hash: 9d2df...8f5
Skrevet

Om du allerede har vært gjennom keisersnitt så er sjansen stor for at du vil få det innvilget med nr 2 også. Hva var grunnen til at det ble keisersnitt med nr 1? Her hadde jeg en forferdelig smertefull førstefødsel, men valgte å føde vaginalt igjen og med god smertelindring (epiduralbedøvelse) så ble det en fantastisk opplevelse :)

Anonymous poster hash: 9d2df...8f5

grunnen til KS var seteleie. De mente det ikke var noe stress med setefødsel. Men med en søster som jobber på føden, og som har vært igjennom endel slike situasjoner i jobb anbefalte det virkelig ikke. Ikke bare pga at ungen kommer feil vei, men oga komplikasjoner og risiko for barnet. Men til og med rett før jeg ble trillet inn på operasjonsstuen, etter de hadde stoppet riene spurte de om jeg var 100% sikker på at jeg ville ta KS. Fødsel startet 4 uker før termin pga venningsforsøk.

Skrevet

Jeg tror kanskje det er best å spørre jordmødre for å få et mest mulig korrekt svar på dette? Har du tenkt noe på hvilket sykehus du skal føde på?

Anonymous poster hash: e3f21...6fb
Skrevet

Når du allerede har hatt et hastesnitt, så er det veldig få sykehus som ikke innvilget planlagt snitt på nestemann dersom du virkelig insisterer på det. Men, du må være sikker i din sak, for de fleste sykehus prøver å overtale deg til å føde vanlig dersom det er mulig.

Skrevet

Jeg tror kanskje det er best å spørre jordmødre for å få et mest mulig korrekt svar på dette? Har du tenkt noe på hvilket sykehus du skal føde på?

Anonymous poster hash: e3f21...6fb

Blir kr.sand

Skrevet

Hadde keisersnitt pga medisinske årsaker første gang, og skulle ha planlagt snitt andre gang. Men fødselen starter tidlig (22 dager før termin) og det ble en vanlig fødsel. Jeg gjennomførte uten epidural og er i ettertid glad jeg fikk oppleve å føde.

Anonymous poster hash: ab3a4...253

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...