Gå til innhold

Se hit, dere som har peiling! Eggløsnings-test.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Hadde spontanabort slutten av oktober og har enda ikke fått tilbake tr. Legen sier jeg bare skal vente på den.. Noe som er veldig kjedelig når man har lyst å prøve igjen! Vi prøver for det, selv om vi ikke har kontroll på noen ting akkurat nå og ikke engang vet om jeg har eggløsning.

Uansett til poenget mitt: Bestilte eggløsnings-tester og graviditets-tester for noen dager siden, som jeg fikk i posten idag. Tok denne eggløsnings-testen (se bilde) idag. Jeg vet den er negativ, for det har jeg skjønt. Men betyr det at jeg snart (kanskje) får eggløsning og snart får tilbake tr? eggløsning kommer jo to uker før tr. Dette ble veldig rotete det, men håper noen skjønte..

Har vært kvalm og har en følelse på at det strammer nederst i magen. Men negativ gravidites-test. Kan kanskje skimte en svak strek, men det er sikkert fordi jeg vet hvor streken skal være...

(Ser litt sterkere ut i virkeligheten) :sukk:
2vulukg.jpg

Anonymous poster hash: 0ce79...a72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme test.ebbma1.jpg

Skrevet

De aller fleste vil få en svak strek på eggløsningstesten gjennom hele syklusen da vi alltid har et visst nivå av Lh i kroppen.

Så en svak strek på eggløsningstest vil ikke gi noen indikasjon på at eggløsning vil komme til å skje snart. Men om du tester flere dager og ser at streken blir sterkere er det godt mulig at den er på vei.

Anonymous poster hash: 03dd0...6c0
Skrevet

De aller fleste vil få en svak strek på eggløsningstesten gjennom hele syklusen da vi alltid har et visst nivå av Lh i kroppen.

Så en svak strek på eggløsningstest vil ikke gi noen indikasjon på at eggløsning vil komme til å skje snart. Men om du tester flere dager og ser at streken blir sterkere er det godt mulig at den er på vei.

Anonymous poster hash: 03dd0...6c0

Nei så kjedelig! Får sjekke om den er litt sterkere i morgen igjen :wink:

Skrevet

Sånn ser mine ut når det er lenge til den blir positiv :)

Anonymous poster hash: 782e1...ee4
Skrevet

Sånn ser mine ut når det er lenge til den blir positiv :)

Anonymous poster hash: 782e1...ee4

Så denne eggløsnings-testen er ikke positiv? Vet man egt skal eggløsnings-tester rundt klokken 17-19 tiden, men har så rare smerter i magen.. Og nei har aldri tatt sånne tester før, så null peiling. :fnise:eir42c.jpg

Skrevet

For at en EL test skal være positiv, så må teststreken være like sterk som kontrollstreken, eller sterkere enn kontrollstreken.

Jeg fikk kun positive tester seint på kvelden, nesten ved leggetid.

Anonymous poster hash: 0fa75...97f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...