AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 å være så dype.. Hva er det med dem? De prøver så hardt å være kunstnerisek og sååå dype, og interessante, men ender opp med å være kjedelige og absurde. Flaut!Anonymous poster hash: e7efd...01e
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #3 Skrevet 10. februar 2014 jeg kan ikke helt skjønne hva du mener, så kom med eksempel ja Anonymous poster hash: b784e...a91
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 å være så dype.. Hva er det med dem? De prøver så hardt å være kunstnerisek og sååå dype, og interessante, men ender opp med å være kjedelige og absurde. Flaut!Anonymous poster hash: e7efd...01e Og jeg lurer på hva det er med folk som blir flau av at andre er kunstneriske.Anonymous poster hash: 7f9a7...3c5 2
Salmonella Skrevet 11. februar 2014 #5 Skrevet 11. februar 2014 Synes det er verre med de som er sååå rare hele tiden. Åh, jeg er så rar jeg, skikkelig rar, jeg er den rareste i verden, haha, alle ler av meg så rar som jeg er, hohoho.
Corvo Skrevet 11. februar 2014 #6 Skrevet 11. februar 2014 Synes det er verre med de som er sååå rare hele tiden. Åh, jeg er så rar jeg, skikkelig rar, jeg er den rareste i verden, haha, alle ler av meg så rar som jeg er, hohoho. Hvorfor er det så fælt? Er det ikke bra å få folk til å le?
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #7 Skrevet 11. februar 2014 worldofmike.no er et godt eksempel på en streber. Anonymous poster hash: 6d709...13f 1
Gjest juvelia Skrevet 11. februar 2014 #8 Skrevet 11. februar 2014 Selv fåretrekker jeg de som er dype og kunstneriske. Jeg ser ikke for meg å kunne vært sammen med en mann som ikke hadde litt dybde, den "enkle mannen" er bare ikke romantisk nok i mine øyne. Men jeg ser ikke ned på eller blir flau av folk som er enkle. Folk er forskjellige heldigvis, og like barn leker som oftes best.
Gjest juvelia Skrevet 11. februar 2014 #9 Skrevet 11. februar 2014 worldofmike.no er et godt eksempel på en streber.Anonymous poster hash: 6d709...13f Søt! Godt å se at noen STREBER litt!! <3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #10 Skrevet 11. februar 2014 En mellomting er jo greit. Jeg har møtt mange mennesker som befinner seg i ytterkanten i begge retninger. Ingen av delene er spesielt ok. Man har de som er så dype i alle situasjoner, at de ikke klarer å se det humoristiske i i noen ting. Men så har du alle de som hele tiden lever på overflaten, som aldri klarer å se det store bildet, som aldri har tenkt på de store spørsmålene, og som bare godtar ting slik de er. Jeg vet ikke hva som er verst jeg, men overfladiske mennesker kan jeg styre meg for. Man kan jo ikke diskutere noe med dem, for alt er en selvfølge for dem, og de har ikke tenkt gjennom noen ting. Dritkjedelig med sånne folk også. Anonymous poster hash: f6b92...bfb
Salmonella Skrevet 11. februar 2014 #11 Skrevet 11. februar 2014 Hvorfor er det så fælt? Er det ikke bra å få folk til å le? Tenker på de som ganske ofte må påpeke hvor rare og crazy de er. 1
Gjest Gneist Skrevet 11. februar 2014 #12 Skrevet 11. februar 2014 Mja. Skjønner litt kvar du kjem frå, sjølv om dype og kunstneriske ikkje heilt er kva eg ville kalt dei. Folk med litt substans er flott, veldig flott, og om dei har ein kreativ side er det endå betre. Folk som trur dybde kjem med filtra bilete av ein grammofon saman med eit sitat frå tumblr, derimot, vert gjerne litt i overkant pretensiøse for min smak.
Salmonella Skrevet 11. februar 2014 #13 Skrevet 11. februar 2014 (endret) *Pjong* glem det! Endret 11. februar 2014 av Salmonella
Corvo Skrevet 11. februar 2014 #14 Skrevet 11. februar 2014 Tenker på de som ganske ofte må påpeke hvor rare og crazy de er. Jojo, det blir jo plagsomt :D
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #15 Skrevet 11. februar 2014 Du merker FORT forskjell på folk som ER kunstneriske, sære, og alternative,og de som veldig gjerne vil være det. Sistnevnte er utrolig pinlige og slitsomme. Anonymous poster hash: 6d709...13f 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #16 Skrevet 11. februar 2014 å være så dype.. Hva er det med dem? De prøver så hardt å være kunstnerisek og sååå dype, og interessante, men ender opp med å være kjedelige og absurde. Flaut!Anonymous poster hash: e7efd...01e Du sikter vel ikke tilfeldigvis til et blogginnlegg som ble postet senest i dag? Anonymous poster hash: ff925...a3a
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #17 Skrevet 11. februar 2014 http://archetype.nu/chrislee/ Han her okså Anonymous poster hash: 73fc3...83b
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #18 Skrevet 11. februar 2014 Han liker en minimalistisk stil og har det gøy med det. Nikesko er lite mystisk. Prøv igjen. http://archetype.nu/chrislee/ Han her oksåAnonymous poster hash: 73fc3...83b Anonymous poster hash: 7f9a7...3c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå