Gå til innhold

breaking bad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan slutter serien? Og hvor mange sesonger?

Anonymous poster hash: 23e7d...20e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

First of all: hvorfor vil du vite hvordan serien slutter før du ser den? Det er fem sesonger

• Liker 5
Skrevet

Aner ikke.

5 sesonger.

Anonymous poster hash: b9ab7...e43
  • Liker 1
Skrevet

Fem sesonger, og den siste er på et vis todelt. Hvordan den slutter vet jeg ikke helt hvorfor du vil vite, da forsvinner jo mye av poenget med å se den.

Anonymous poster hash: 68004...1ee
  • Liker 2
Skrevet

Har sett 5sesonger og regna med at det var slutten. Så sier broren min det er en sesong til. Derfor jeg spør

Skrevet

Slutter med at Jesse kjører avgårde. Er bare 5 sesonger.

Skrevet

Slutter det ikke med do senen? Når han sitter og leser i den boka?

Skrevet

Om noen mot all formodning faktisk har tenkt å skrive hvordan serien slutter, så skriv det som SPOILER

Anonymous poster hash: bb269...46d
Skrevet

Den siste sesongen er todelt. Den første delen er vel på 8 episoder, og det er vel del to også.

Avslutningen er som forventet kanskje? Noen dør, noen blir "fri".

Den siste delen av sesongen blir lagt ut på netflix i slutten av måneden.

Anonymous poster hash: 06445...05e
Skrevet

Nei, det er ikke den siste episoden.

Som jeg nevnte er den femte og siste sesongen todelt, i to deler på åtte episoder hver. Jeg husker ikke i hvilken episode scenen du beskriver er, men jeg tipper det er i episode 8 i sesong 5? Sesong 5, altså den siste, har totalt 16 episoder, og i så fall er du bare halvveis på siste sesong :)

Anonymous poster hash: 68004...1ee

• Liker 1
Skrevet

nei, det er i midten av siste sesong. Det er noen episoder igjen

Anonymous poster hash: 9f9f6...9ad

• Liker 1
  • 1 år senere...
Skrevet

Jeg og samboeren hat sett alle fem sesongene i sommer på netflix! Hadde ikke sett den før! Utrolig bra serie!! :hoppe: 

(Ja, jeg vet jeg drar opp en gammal tråd, men NÅ trenger jeg å snakke om serien! :P )

Skrevet

Denne serien engasjerte meg ikke. Jeg så den ferdig, det var jo så mye snakk om at dette var "verdens beste serie", men jeg skjønner virkelig ikke hypen.

Anonymous poster hash: eda86...a3e

• Liker 4
Skrevet

Vi trengte et par-tre-episoder på å komme inni det, men så ble vi helt hekta. Jeg syntes så synd på Jesse hele tiden, hvor aboslutt alt gikk til helvete.

Leste også at regissøren prøvde å se hvor lang tid det tok før folk mista all form for sympati for Walt. Det var faktisk et stykke uti sesong 5! Men da ønska jeg ham alt vondt! :P

Skrevet

Jeg ønska aldri Walt noe vondt. Han er som Tony Soprano.

• Liker 1
Skrevet

Sopranos har jeg bare sett små bruddstykker av, så den sammenligningen har jeg ikke nok bakgrunn for å si noe om.

Kanskje unødvendig å skrive i en tråd om en såpass gammel serie, men.. SPOILER:

Jeg syns han ble ufyselig etter hvert, fra å synes drap var grusomt og noe han virkelig hadde store problemer med å gjennomføre (og måtte diskutere med seg selv, pluss at han nesten lot være) med Krazy8, til å bestille fengselsdrap, drepe i affekt og planlegge alle mulige onde ting bare for egen vinning.

Dråpen for meg var vel når han avslørte hvor Jessie var for nazistgjengen og til og med gikk inn for å knuse ham ekstra ved å fortelle om Jane. Da var siste fnugg av sympati borte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...