AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 var på fest på fredag, og jeg drakk meg surpe full. husker ikke så mye, men dagen etter var alle kalde og sure på meg. hvordan kan jeg rette opp i dette? vil ikke miste vennene mine Anonymous poster hash: 39858...3ff
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #2 Skrevet 10. februar 2014 Spør hva som har skjedd og beklag. Og slutt å drikke deg dritings. Men gode venner burde ikke bli sure og kalde mot deg pga en tabbe. Anonymous poster hash: 7b503...460 2
mandel92 Skrevet 10. februar 2014 #3 Skrevet 10. februar 2014 Uff da, men det er sånt som skjer. Det eneste du kan gjøre er vel å beklage at du drakk deg altfor full.
Gjest Faerunpedia Skrevet 10. februar 2014 #4 Skrevet 10. februar 2014 Spør dem hva du evt har gjort/sagt og unnskyld deg. Hvis du har ødelagt noe tilby erstatning.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #5 Skrevet 10. februar 2014 jeg ødela ingenting, knuste ingenting, slo ingen osv. det jeg ødela var stemningen.. var visst ganske frekk i kjeften mot alle der.. aner ikke hva jeg skal gjøre. vennina mi vil såvidt snakke med meg nå Anonymous poster hash: 39858...3ff
Gjest Lolita8 Skrevet 10. februar 2014 #6 Skrevet 10. februar 2014 Huff, du har min fulle medfølese! Spør hva du har gjort, og beklag det. Kjipt at de ikke vil snakke med deg... I vennegjengen min bruker vi å "mobbe" hverandre litt om en har vært dum i fylla, men å fullstendig bli fryst ut har jeg aldri opplevd. Snakk med dem! Og, når det er sagt. Ikke drikk deg så full, det er aldri noe særlig gøy!
Gjest BabyBlue Skrevet 10. februar 2014 #7 Skrevet 10. februar 2014 Folk som drikker seg dritings og kommer med kommentarer som treffer under beltestedet er ikke kult - spesielt når de andre også har litt alkohol i systemet. Anbefaler deg å la det roe seg ned litt (det er tross alt mandag i dag...), så kan du kontakte de utover uka og be på dine knær. Jeg hadde selv så heftig fylleangst på lørdag at jeg lå i fosterstilling og skalv hele dagen, så du har min fulle forståelse og medfølelse og hele pakka, at man aldri lærer, eller hva?
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #8 Skrevet 10. februar 2014 jeg tenker at hvis man skifter personlighet i fylla, skjeller ut folk og er ufyselig, da må man kutte det ut Anonymous poster hash: 0d199...4c0 3
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 10. februar 2014 #9 Skrevet 10. februar 2014 Jeg er enig med Faerunpedia. Siden du også har gjort så mange sure på deg i fylla nå, og kanskje risikerer å miste venner, så vil jeg også anbefale deg å begrense inntaket med alkohol drastisk resten av livet dersom du ønsker å fortsette å ha venner. Det er ikke meningen å være krass her. Bare litt direkte. Edit: kommaleifer
Gjest bustyvel Skrevet 10. februar 2014 #10 Skrevet 10. februar 2014 Jeg synes ikke synd på deg, fyll er ingen unnskyldning - hold deg unna heretter. Men for noen venner du har da, som ikke vil prate med deg…. Hm. 1
spegel Skrevet 10. februar 2014 #11 Skrevet 10. februar 2014 Hva med å sende en fellesmelding på FB til vennene dine (eller individuelle til en eller en) og forklare hvordan du har det, og legge deg langflat. Si at du ikke husker, og at du er glad i de, og veldig veldig lei deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå