Gå til innhold

Hvilken maskiner fungerer bra på treningssenter for å trene rumpa ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trener fullkropp fire gang i uken, målet mitt er og legge på meg 5 kilo og få en fit kropp. Men jeg vet ikke hvilken maskiner på treningssenteret som trener rumpa. Jeg er litt for flau til å gå bort og spørre. Lurer også på hvilken øvelser jeg burde ta for og få en fit rumpe. Håper noen av dere kan svare meg på dette er nybegynner :)

Anonymous poster hash: 8bf10...6d9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler deg Hip thrust, knebøy og bulgarske utfall. Bulgarske utfall på smithmaskin er supert hvis du har litt dårlig balanse som meg. Disse øvelsene tør jeg påstå er de beste for å få en fin rumpe.

Anonymous poster hash: 03f8d...950
Gjest bustyvel
Skrevet

Maskiner er no' tull, øvelser med frivekter er bedre. AB over meg anbefaler gode øvelser. Bulgarske utfall kan du variere med tanke på hvor dypt du går ned, du kan ha vekter i hendene, du kan ha fremste beinet på et ustabilt underlag (bosu-ball feks)/stepkasse - mulighetene er mange!

Skrevet

Man føler seg litt klønete og syns kanskje det er litt skummelt de første gangene man trener med frivekter, men man får absolutt igjen for det!

Skrevet

Jeg synes utfall/bulgarsk utfall på Smithmaskina er gull. Men skjøre knær, så får jeg mye mer balanse her. Ellers kan du bruke beinpressa. Men knebøy er bedre.

Anbefaler deg å få en PT-time, så du kan lære deg utfall og knebøy skikkelig med en gang.

Anonymous poster hash: 420d3...22b
Skrevet

Jeg synes utfall/bulgarsk utfall på Smithmaskina er gull. Men skjøre knær, så får jeg mye mer balanse her. Ellers kan du bruke beinpressa. Men knebøy er bedre. Anbefaler deg å få en PT-time, så du kan lære deg utfall og knebøy skikkelig med en gang. Anonymous poster hash: 420d3...22b

Hva er en smithmaskin ?

Anonymous poster hash: 8bf10...6d9

Skrevet

Jeg har erfart at sykkel er bra for rumpa :danse: Stå gjerne å tråkk så lenge du orker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...