AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 Jeg hadde en ubehagelig opplevelse på trikken. Jeg er en ung, blond, slank, høy jente som stod i ved inngangsdøra pga. overbefolket trikk. Plutselig kom det 4-5 mannfolk bort og begynte å gni seg inntil meg. Han ene, som hadde tydelig ereksjon, begynte å gni kjønnsorganet sitt inntil låret mitt. Jeg tror ingen andre så det, men jeg visste ikke helt hva jeg skulle gjøre. Jeg gikk vekk, men de kom etter, og fortsatte til jeg gikk av. Heldigvis fulgte de ikke etter meg. Burde jeg anmelde dette? Anonymous poster hash: 0a9f0...a20
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #2 Skrevet 10. februar 2014 Gnikkere. Trodde dette hadde roa seg ned jeg. Var pop (eventuelt et problem) for noen år siden. De gjør ikke annet enn å gnikke, men det er ikke kult å bli gnikka på Anonymous poster hash: d454f...6f2 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #3 Skrevet 10. februar 2014 Gnikkere. Trodde dette hadde roa seg ned jeg. Var pop (eventuelt et problem) for noen år siden. De gjør ikke annet enn å gnikke, men det er ikke kult å bli gnikka på Anonymous poster hash: d454f...6f2 Jeg synes det var ubehagelig. Anonymous poster hash: 0a9f0...a20
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #4 Skrevet 10. februar 2014 Skammer meg litt over å være mann når jeg leser om slike drittsekker. Jeg klarer ikke å forstå hvordan de får seg til å gjøre sånt. Synes ikke bare det er rart, jeg klarer overhodet ikke skjønne det i det hele tatt. Skjønner at det må være forferdelig ekkelt og ubehagelig. Jeg ville i hvert fall kontaktet Ruter (eller tilsvarende selskap) og gitt beskjed. Jeg vet ikke om du kommer noe sted med en anmeldelse, men det skader ikke å levere en, så kan de i hvert fall bli oppmerksomme på at det fortsatt er et problem - i tilfelle andre som opplever det ikke anmelder. Anonymous poster hash: 55ce0...32f 14
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #5 Skrevet 10. februar 2014 skjønner godt at du synes det var ubehagelig, synes heller ikke det er noe du skal finne deg i. synes dette er trakassering, de gikk jo etter deg Anonymous poster hash: ce106...a3a 3
Gjest Evans Skrevet 10. februar 2014 #6 Skrevet 10. februar 2014 Jeg ville både sagt i fra til ruter og muligens anmeldt forholdet - anmelder du føres det inn hos politiet; kanskje de etter hvert kan ta disse folka hvis det er den samme gjengen som går rundt å gnikker på folk.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #7 Skrevet 10. februar 2014 Jeg skjønner at du synes det var ubehagelig. Leste et tips en gang om at man høyt og tydelig skulle si i fra at det gniingen er ikke akseptabel og du kan stikke pikken din et annet sted. Altså. Være verbal høylytt og sette ord på det som skjer slik at mannen får fokuset på seg av alle de andre som hører. Anonymous poster hash: 0d277...a53 15
Gjest made4u Skrevet 10. februar 2014 #8 Skrevet 10. februar 2014 Skammer meg litt over å være mann når jeg leser om slike drittsekker. Jeg klarer ikke å forstå hvordan de får seg til å gjøre sånt. Synes ikke bare det er rart, jeg klarer overhodet ikke skjønne det i det hele tatt. Skjønner at det må være forferdelig ekkelt og ubehagelig. Jeg ville i hvert fall kontaktet Ruter (eller tilsvarende selskap) og gitt beskjed. Jeg vet ikke om du kommer noe sted med en anmeldelse, men det skader ikke å levere en, så kan de i hvert fall bli oppmerksomme på at det fortsatt er et problem - i tilfelle andre som opplever det ikke anmelder.Anonymous poster hash: 55ce0...32f Ingen grunn til å skamme deg på menns vegne over dette, vi snakker om syke personer her som gjør noe normale menn aldri kunne fått seg til å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #9 Skrevet 10. februar 2014 Er vanskelig å anmelde, da jeg ikke vet hvem dette er. Vet heller ikke om politiet vil ta det særlig seriøst. Anonymous poster hash: 0a9f0...a20
Lady Skrevet 10. februar 2014 #11 Skrevet 10. februar 2014 Æsj, jeg har opplevd det samme, men det var kun med en mann. Nasty!
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #12 Skrevet 10. februar 2014 Flere på en gang? Ja, men var kun han ene som var ekstra pågående. Gnukket pikken sin inntil låret mitt. Anonymous poster hash: 0a9f0...a20
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #13 Skrevet 10. februar 2014 Ja, men var kun han ene som var ekstra pågående. Gnukket pikken sin inntil låret mitt. Anonymous poster hash: 0a9f0...a20 Du bør sjekke at du ikke har fått stjålet noe. Det kan være avledningsmanøver så du ikke skal merke at de andre i gjengen knabber lommeboka di Anonymous poster hash: 27da2...683 4
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #14 Skrevet 10. februar 2014 Jeg tror ikke du kommer noen vei med å anmelde, men jeg ville sendt beskjed til Ruter, så de blir klar over hva som foregår på trikkene deres. Anonymous poster hash: 45987...d35
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #15 Skrevet 10. februar 2014 Du bør sjekke at du ikke har fått stjålet noe. Det kan være avledningsmanøver så du ikke skal merke at de andre i gjengen knabber lommeboka di Anonymous poster hash: 27da2...683 Nei, ingenting stjålet. Var nok kun seksuelt.. Anonymous poster hash: 0a9f0...a20
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #17 Skrevet 11. februar 2014 Æsj, jeg har opplevd det samme, men det var kun med en mann. Nasty! Hvordan utartet dette seg? Anonymous poster hash: 0a9f0...a20
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #18 Skrevet 11. februar 2014 Var de norske? Ja, tror det. Anonymous poster hash: 0a9f0...a20
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #19 Skrevet 11. februar 2014 Er det ikke kameraovervåkning på trikken? Hvis du melder fra om hva som skjedde og oppgir tidspunkt og hvilken linje du reiste med kan de kanskje hente ut bilder? Men det må isåfall skje raskt, tror ikke slik informasjon lagres så lenge. Anonymous poster hash: c86f0...b3c 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #20 Skrevet 11. februar 2014 Er det ikke kameraovervåkning på trikken? Hvis du melder fra om hva som skjedde og oppgir tidspunkt og hvilken linje du reiste med kan de kanskje hente ut bilder? Men det må isåfall skje raskt, tror ikke slik informasjon lagres så lenge. Anonymous poster hash: c86f0...b3c Skal ringe ned i dag. Anonymous poster hash: 0a9f0...a20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå