AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 hun har akkurat fått baby med han. Har ei venninne som har holdt på med en fyr i over to år. De har aldri vært sammen, men de begge klarer ikke gi slipp, for de mener de har "noe". Han er en skikkelig drittsekk, men han er sleip, slu og manipulerende og klarer å lure henne til å tro at hun betyr noe for han. Han er så fake at jeg nesten spyr, men hun er blendet av hva han gir seg ut for å være: romantisk, vræler på om følelsene sine i blogg og andre steder på nett, skriver tekster til grinelåter og har liksom hatt det så tøfft (noe som mesteparten bare er oppspinn...). Han drar virkelig damer på å legge ut om hvor hardt han har hatt det! Han har vært i et forhold i ca. 1 år nå og ble pappa for bare noen dager siden. Dama hans vet nok at han har en "fortid" som flørt og manipulator, han har barn fra før av med ei anna ei også, men er ikke akkurat noe superpappa til henne, for å si det mildt! Skjønner ikke denne nye dama dette så er hun jo dum, men jeg er alikevell så fristet til å fortelle henne det, for hun virker som ei veldig hyggelig jente, og i det lange løp er man vel tjent med å vite hva drittsekker holder på med? Venninna mi vil ikke si noe til dama, for hun tror han vil dumpe henne etter hvert, for han er av den rastløse typen. Jeg syntes det er trist at han kanskje ødelegger livet til denne dama, ungen deres og hennes litt større barn, men jeg har jo ikke noe med det å gjøre.... Hele typen får det til å vrenge seg i meg! Han lå med venninna mi bare noen måneder før dama fødte! Etter det oppførte han seg som om det var HAN det var synd på, for han hadde så mange følelser for begge. Om dere hadde vært dama hans: Ville dere visst det? Og som jeg har sagt, så har jeg ikke noe med det, jeg blir bare så sykt kvalm av måten han behandler dama og venninna mi på! Anonymous poster hash: a80ca...130
Gjest Lolita8 Skrevet 10. februar 2014 #2 Skrevet 10. februar 2014 Jeg ville nok at mine venninner hadde fortalt det om det var tilfelle. Det andre spørsmålet er jo, blir hun å tro på det? Når man er såppas "hjernevaska" så har man utrolig vanskelig for å se feil hos den utvalgte, uansett hvem som forteller det. Sier han at det ikke er sant, så kan det hende hun blir sint på den som sier noe. Men jeg ville sagt det, hun har tross alt et lite liv til å tenke på nå. 4
Veggdyret Skrevet 10. februar 2014 #3 Skrevet 10. februar 2014 Hadde jeg vært henne, ville jeg ha visst det. Men om det hadde vært så lett å tro det dersom en fremmed kvinne fortalte meg noe sånt, er jeg ikke sikker på...
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #4 Skrevet 10. februar 2014 Hvor gammel er han? Hadde det vært meg så ville jeg at noen skulle si det. Uansett. Anonymous poster hash: a6593...c4e
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #5 Skrevet 10. februar 2014 Hvor gammel er han? Hadde det vært meg så ville jeg at noen skulle si det. Uansett. Anonymous poster hash: a6593...c4e Han er vel 35-36. Anonymous poster hash: a80ca...130
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #6 Skrevet 10. februar 2014 Hadde jeg vært henne, ville jeg ha visst det. Men om det hadde vært så lett å tro det dersom en fremmed kvinne fortalte meg noe sånt, er jeg ikke sikker på... Nei, det er sant. Ikke sikkert hun vil tro på det, men med hans "forhistorie" ville jeg vært litt obs, og tror vel hun vet en del. Om hun så hadde trodd på det så hadde han sikkert kommet unna med det også. Skyldt på krigsskade eller noe (som vanlig). Drittsekk. Trist at hyggelige jenter lar seg lure av smiskete smiger og touchy-feely gutter. Anonymous poster hash: a80ca...130
Gjest Lille-pus Skrevet 10. februar 2014 #7 Skrevet 10. februar 2014 Jeg er ganske overbevist om at denne tråden under ingen omstendigheter fører noe som helst bra med seg. Det eneste som mangler er å legge ut navn også. 4
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #8 Skrevet 10. februar 2014 Jeg er ganske overbevist om at denne tråden under ingen omstendigheter fører noe som helst bra med seg. Det eneste som mangler er å legge ut navn også. ? Mener du at jeg ikke burde si noe? Skjønte ikke helt hva du mente. Anonymous poster hash: a80ca...130
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 10. februar 2014 #9 Skrevet 10. februar 2014 Jeg ville absolutt visst om det dersom jeg var den dama, ja.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #10 Skrevet 10. februar 2014 Jeg syns du skal legge en anonym lapp i postkassen hennes med hennes navn på, der det står det du vet. Anonymous poster hash: a6593...c4e 2
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 10. februar 2014 #11 Skrevet 10. februar 2014 (endret) ? Mener du at jeg ikke burde si noe? Skjønte ikke helt hva du mente. Anonymous poster hash: a80ca...130 Hun mener nok at du har lagt ut litt for mye informasjon om de det gjelder her. Var jeg deg så ville jeg tenkt meg litt mer om med hensyn til hva du gir ut av detaljer her, men jeg tror dama det gjelder blir glad om du heller forteller det til henne. Jeg støtter forslaget over om å legge en anonym lapp adressert kun til henne i postkassa hennes. Endret 10. februar 2014 av Mrs. Random Nick
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #12 Skrevet 10. februar 2014 Hun mener nok at du har lagt ut litt for mye informasjon om de det gjelder her. Var jeg deg så ville jeg tenkt meg litt mer om med hensyn til hva du gir ut av detaljer her, men jeg tror dama det gjelder blir glad om du heller forteller det til henne. Jeg støtter forslaget over om å legge en anonym lapp adressert kun til henne i postkassa hennes. Det bor vel snart 5 millioner mennesker i Norge. Hvor mange som har fått barn de siste ukene vet jeg ikke, men tipper det er en god del, og mange av de er nok drittsekker. Anonymous poster hash: a80ca...130 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #13 Skrevet 10. februar 2014 Lapp var lurt. Takk for input! Anonymous poster hash: a80ca...130
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2014 #14 Skrevet 10. februar 2014 TS: Du skal ikke legge deg opp i det der. 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #15 Skrevet 10. februar 2014 TS: Du skal ikke legge deg opp i det der. Så du ville ikke visst det om det var deg, Gjest? Anonymous poster hash: a80ca...130
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2014 #16 Skrevet 10. februar 2014 Så du ville ikke visst det om det var deg, Gjest? Anonymous poster hash: a80ca...130 Jeg hadde ikke ville trodd så veldig mye på den der venninna til elskerinnen til fyren.
Gjest Belle âme Skrevet 10. februar 2014 #17 Skrevet 10. februar 2014 (endret) Det bor vel snart 5 millioner mennesker i Norge. Hvor mange som har fått barn de siste ukene vet jeg ikke, men tipper det er en god del, og mange av de er nok drittsekker. Anonymous poster hash: a80ca...130 Er det ikkje 7 millioner Bare glem det. Endret 10. februar 2014 av Belle âme
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #18 Skrevet 10. februar 2014 Er det ikkje 7 millioner? 5 millioner i Norge. 7 milliarder i verden. Anonymous poster hash: 6ee47...791
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #19 Skrevet 10. februar 2014 Jeg hadde ikke ville trodd så veldig mye på den der venninna til elskerinnen til fyren. Nei, nei, men noen ting kan bevises ganske enkelt da... Jeg hadde villet visst det, for jeg vil ikke leve på en løgn, men noen tar vel kanskje til takke med hva som helst fordi de ikke tror de fortjener noe bedre. Anonymous poster hash: a80ca...130
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #20 Skrevet 10. februar 2014 hun har akkurat fått baby med han. Har ei venninne som har holdt på med en fyr i over to år. De har aldri vært sammen, men de begge klarer ikke gi slipp, for de mener de har "noe". Han er en skikkelig drittsekk, men han er sleip, slu og manipulerende og klarer å lure henne til å tro at hun betyr noe for han. Han er så fake at jeg nesten spyr, men hun er blendet av hva han gir seg ut for å være: romantisk, vræler på om følelsene sine i blogg og andre steder på nett, skriver tekster til grinelåter og har liksom hatt det så tøfft (noe som mesteparten bare er oppspinn...). Han drar virkelig damer på å legge ut om hvor hardt han har hatt det! Han har vært i et forhold i ca. 1 år nå og ble pappa for bare noen dager siden. Dama hans vet nok at han har en "fortid" som flørt og manipulator, han har barn fra før av med ei anna ei også, men er ikke akkurat noe superpappa til henne, for å si det mildt! Skjønner ikke denne nye dama dette så er hun jo dum, men jeg er alikevell så fristet til å fortelle henne det, for hun virker som ei veldig hyggelig jente, og i det lange løp er man vel tjent med å vite hva drittsekker holder på med? Venninna mi vil ikke si noe til dama, for hun tror han vil dumpe henne etter hvert, for han er av den rastløse typen. Jeg syntes det er trist at han kanskje ødelegger livet til denne dama, ungen deres og hennes litt større barn, men jeg har jo ikke noe med det å gjøre.... Hele typen får det til å vrenge seg i meg! Han lå med venninna mi bare noen måneder før dama fødte! Etter det oppførte han seg som om det var HAN det var synd på, for han hadde så mange følelser for begge. Om dere hadde vært dama hans: Ville dere visst det? Og som jeg har sagt, så har jeg ikke noe med det, jeg blir bare så sykt kvalm av måten han behandler dama og venninna mi på! Anonymous poster hash: a80ca...130 Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver.....som dama som nett har fått en unge... :-/ kanskje noen andre i Norge har et like "sykt" forhold som meg...men mye stemmer av det du skriver.... hvis det er mitt forhold du mener..vil jeg virkelig vite det, slik at jeg endelig kanskje klarer å gi slipp på dette destruktive forholdet. Er det lenge siden hun du skriver om fikk unge? Anonymous poster hash: 2f630...e45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå