Kosepia Skrevet 25. mai 2004 #2 Skrevet 25. mai 2004 Ja, det kom jo som en overraskelse Huff, føler meg litt slem nå, men jeg har ikke tro på slike "finn deg en mann å gifte deg med på kjempekort tid" program på tv
Bente Skrevet 25. mai 2004 #3 Skrevet 25. mai 2004 Haha, sa det til sambo i går når vi satt å så på... "skal stikke inn på dagbladet.no og vg.no for å sjekke om de er sammen ennå...tror ikke de er det... Fikk rett jeg..
tingeling Skrevet 25. mai 2004 #4 Skrevet 25. mai 2004 Må si jeg synes at det var en ganske håpløs løsning de valgte. Det ble på en måte "vi vil leke bryllyp og bruke alle de fine tingene, men vi vil ikke gjøre det på ordentlig". Pleier som regel å synes at disse seriene er ganske romantiske men episoden i går var bare pinlig...
9na Skrevet 25. mai 2004 #9 Skrevet 25. mai 2004 Bombe... Men hun fikk da brukt kjolen; har en liten mistanke om at det var noe av det viktigste for henne...
Scorpina Skrevet 25. mai 2004 #10 Skrevet 25. mai 2004 jadda jadda....kan med hånda på hjertet si at jeg ikke har sett EN - 1 - episode av denne giftesyke(??) snuppa...og konstaterer at jeg IKKE har gått glipp av noe!!! Lurer nå - etter å ha lest reportasjen - hva denne svenske gutten har (les: hadde) - ja, i etterkant så HADDE han det vel ikke) som ikke de norske hadde....
jea Skrevet 25. mai 2004 #11 Skrevet 25. mai 2004 leste det etter att det var ferdig..ikke annet forventa det
Lissemor Skrevet 25. mai 2004 #12 Skrevet 25. mai 2004 Jeg syns de hadde en fin seremoni jeg...selv om det er hull i hodet å skulle gifte seg etter så kort tid....
Gjest Gjesta Skrevet 25. mai 2004 #13 Skrevet 25. mai 2004 Syns sånne programmer tar bort den siste lille respekten som finnes for ekteskap og giftemål jeg... K
Wayah Skrevet 25. mai 2004 #15 Skrevet 25. mai 2004 Syns sånne programmer tar bort den siste lille respekten som finnes for ekteskap og giftemål jeg... K Enig! Blir provosert... :evil: -Og i intervjuet sier snuppa at hun tror fullt og fast på at du kan treffe noen og gifte deg med dem etter 45 dager, og det skal gå greit, nesten eneste grunnen til at det ikke gikk, var at han kom så seint inn i showet
Gjest MrsL Skrevet 25. mai 2004 #16 Skrevet 25. mai 2004 Synd for de to det gladt, men det er ikke liv laga når du er med i slike programmer og må golde det hemmelig etterpå. Hva han hadde? I følge Bente var det tre ting: Mål i livet.......... ja, og hva var det andre og tredje.....husker ikke for jeg hører ikke så godt etter når hun prater.........
vårbruden Skrevet 25. mai 2004 #17 Skrevet 25. mai 2004 Har hele tiden hatt en formening om at hun er tildels litt tett i nøtta og aldri så lite PR-kåt, og fikk vel igrunnen underskrevet dette litt da hun også uttalte i et intervju at en av grunnene til at det ikke funket var kulturforskjellen mellom han som svenske og henne som norsk!! :o :o :o ( I rest my case! ) ( Jeg er norsk og min tilkommende fra USA - vi ventet på hverandre i 9 måneder før han flyttet over, og kulturforskjell existerer ikke hos oss??! ) ( Og da jeg så "kjærlighetsseremonien" på TV'en ble jeg så flau på deres vegne da de erklærte sin kjærlighet for evig og alltid, uansett hva som måtte komme skulle de løse det sammen og sammen står vi sterke osv...osv...bla-bla-bla :klø: :klø: ) Som sagt, I rest my case, og håper at fornuften seirer også hos pengekåte reklamefinansierte TV-selskaper - man skal ha respekt for ekte kjærlighet. Hei&hopp! 8)
Gjest Mrs. Potter Skrevet 25. mai 2004 #18 Skrevet 25. mai 2004 Bombe... Men hun fikk da brukt kjolen; har en liten mistanke om at det var noe av det viktigste for henne... :enig_animasjon:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå