goldenstove Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 Hallo! Jeg er i en singel-periode nå hvor jeg ser hva som skjer, men ikke leter aktivt etter kjæreste. Har nå møtt en fyr som jeg syns er veldig interessant, men som jeg desverre ikke skjønner hva er ute etter. Vanligvis greier jeg lese mennesker ganske fort og finner raskt ut om det er verdt å hoppe ut i det eller ei. Men så er det denne fyren her da. Kortest mulig summa opp: vi møttes på en nattmat-sjappe etter en bytur på mensenhelga mi. Jeg sa fra om dette før jeg presenterte meg, for jeg regna med han bare skulle prøve å få seg no. Endte med at han ble med meg hjem og så på en serie og kline-kosa litt. Han stakk uten å si hadet,så han havna i drittsekk-sekken min. Så møtte jeg han på byen igjen nå i helga, nesten to måneder senere, og han slo seg ned ved siden av meg. Jeg var vel ikke direkte hyggelig mot han og løp vel avgårde på et tidspunkt, han tok meg igjen, vi prata litt og endte opp på et annet utested med noen av vennene hans. Ble med hjem der han var den helga, vi snakka masse og han åpna seg, hvertfall i mine øyne, veldig. Kyss, klapp og klem, spooning og våkna i samme seng. Men nok en gang: ingen sex. Han la meg til på face, men har ikke fått noe melding eller noe sånt. Så det jeg lurer på er rett og slett folks teorier om hva han er ute etter? Er dette en slags form for one night stands jeg ikke har vært borti før? Er han en sånn som lar det går sport i å få meg seg folk hjem for enhver pris? Er han bare ensom? Eller åpna han seg fordi han følte han kunne det og egentlig bare venter på bekreftelse fra meg på at jeg fortsatt syns han er bra? Ja, sistnevnte der er ønsketenkning ser jeg. Men. Hjelp meg? Vær så snill?
lygekryss Skrevet 10. februar 2014 #2 Skrevet 10. februar 2014 Det er umulig for oss å si, spør han. Men ut ifra det du forteller tror jeg ikke han er ute etter å binde seg. 1
Gjest rådyr Skrevet 10. februar 2014 #3 Skrevet 10. februar 2014 Er han ute etter noe i det hele tatt da? 1
goldenstove Skrevet 10. februar 2014 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2014 Nei, selvfølgelig trenger han ikke være ute etter noe nå. Jeg fikk han ganske enkelt ikke ut av hodet og lurte på tips fra folk med lignende erfaringer eller hobbypsykologer som kunne oppmuntre eller drepe lysten til å kontakte han. Men nå løste denne saken seg såpass enkelt at han sendte meg melding ti minutter etter jeg lagde denne tråden. Ha en fortsatt fin kveld:-) 1
helloworld Skrevet 10. februar 2014 #5 Skrevet 10. februar 2014 Er det ikke litt tidlig å si nå om han er ute etter sex eller forhold? I bunn og grunn vil jo de fleste(menn/kvinner) ha et forhold. Emosjonell tilknytning kan ta lang tid for begge parter, i all hovedsak for menn. Flott at du fikk sms av han, det tyder på at han er interessert i å bli bedre kjent. 2
Edvarda Skrevet 10. februar 2014 #6 Skrevet 10. februar 2014 Nei, selvfølgelig trenger han ikke være ute etter noe nå. Jeg fikk han ganske enkelt ikke ut av hodet og lurte på tips fra folk med lignende erfaringer eller hobbypsykologer som kunne oppmuntre eller drepe lysten til å kontakte han. Men nå løste denne saken seg såpass enkelt at han sendte meg melding ti minutter etter jeg lagde denne tråden. Ha en fortsatt fin kveld:-) Åh, så deilig med gode nyheter i en sånn tråd
Purple Diamond Skrevet 10. februar 2014 #7 Skrevet 10. februar 2014 Nei, selvfølgelig trenger han ikke være ute etter noe nå. Jeg fikk han ganske enkelt ikke ut av hodet og lurte på tips fra folk med lignende erfaringer eller hobbypsykologer som kunne oppmuntre eller drepe lysten til å kontakte han. Men nå løste denne saken seg såpass enkelt at han sendte meg melding ti minutter etter jeg lagde denne tråden. Ha en fortsatt fin kveld:-) Så bra! Lykke til
waco Skrevet 11. februar 2014 #8 Skrevet 11. februar 2014 Er det normalt å fortelle om menssyklusen sin før man introduserer seg for fremmedfolk? 4
waco Skrevet 11. februar 2014 #9 Skrevet 11. februar 2014 Nei, selvfølgelig trenger han ikke være ute etter noe nå. Jeg fikk han ganske enkelt ikke ut av hodet og lurte på tips fra folk med lignende erfaringer eller hobbypsykologer som kunne oppmuntre eller drepe lysten til å kontakte han. Men nå løste denne saken seg såpass enkelt at han sendte meg melding ti minutter etter jeg lagde denne tråden. Ha en fortsatt fin kveld:-) Hva skreiv ham, blir det sex på deg eller skal han være med deg hjem og det blir bomtur?
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #10 Skrevet 11. februar 2014 Slutt å stress! Ta det som det kommer, men han virker interessert :-)Anonymous poster hash: fc967...dc9
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #11 Skrevet 11. februar 2014 Er det normalt å fortelle om menssyklusen sin før man introduserer seg for fremmedfolk? Hihi, ja dette lurte jeg også på. Men så foregår det mange rare samtaler i kebabkøa på nattestid, ble ikke akkurat overraska heller. Anonymous poster hash: ebd43...46a 1
goldenstove Skrevet 23. februar 2014 Forfatter #12 Skrevet 23. februar 2014 Haha. Ja, jeg pleier å gi alle en kalender hvor jeg gir et estimat av når både eggløsning og menstruasjon skal være i gang. Hvertfall på kebabsjappene. Til deg som lurte på hva han skrev så var det ren småprat de første par dagene. Så spurte jeg om han ville ta en øl, det ville han. Har møtt hverandre et par ganger etter det og skal ut igjen til helga. Kul type.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå