AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 Hva bruker dere som har tynne ben? Spesielt "spikelegger" som de kaller det.. Bruker dere tights som de fleste andre? Føler jeg ser så dum ut i de for jeg har så alt for tynne legger iforhold til resten av kroppen.. Er slank ellers og, meen.. Leggene tar kaka. Forslag til bukser..? Anonymous poster hash: 3c429...c62
Gjest badeand1 Skrevet 10. februar 2014 #2 Skrevet 10. februar 2014 (endret) Bruker tights som de fleste andre. Bryr meg egentlig ikke hvordan jeg ser ut på trening angående klær. Og det finnes folk som kler seg mye verre enn det jeg gjør, så Gå i det du føler for du! Edit: yogabukser, er det noe kanskje? De er jo vide i leggene. Endret 10. februar 2014 av Mortem 1
gohege Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Jeg bruker også som oftes tights på trening! Jeg føler derimot (på en eller annen skrudd måte) at leggene mine ser mindre tynne ut i caprimodellene istedetfor de lange modellene Kanskje er det de svarte eller mørk grå tightsene som er grunnen? Illusjonen av at mørke farger forminsker og alt det der.. Yogabukser som Mortem foreslo kan også være en god ide! Uansett hva du kommer fram til, håper jeg at du blir fornøyd!
HR94 Skrevet 17. februar 2014 #4 Skrevet 17. februar 2014 Hva bruker dere som har tynne ben? Spesielt "spikelegger" som de kaller det.. Bruker dere tights som de fleste andre? Føler jeg ser så dum ut i de for jeg har så alt for tynne legger iforhold til resten av kroppen.. Er slank ellers og, meen.. Leggene tar kaka. Forslag til bukser..? Anonymous poster hash: 3c429...c62 Du kan jo bruker litt videre joggebukser. Problem solved
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå