Gå til innhold

blir sjekket opp av småunger

Anbefalte innlegg

Skrevet

De fleste gangene jeg har blitt sjekket opp på i de siste 5 årene har det vært jenter på 15-17 år.

Og når de begynner å spør om facebook og alder, så svarer jeg at jeg er snart 25 og de blir sjokka. Babyface much?

Jeg tror Jeg må la skjegget gro langt fra nå.

Og hvorfor kan ikke jenter på 20+ være like utadvendte som 16 åringene? Det hadde vært topp. Bare random sjekker opp fyrer på gata liksom:p kjempehyggelig og flaut:)

Kom igjen dere unge voksne damer! Hvis dere ser noe dere liker, bare gå bort å si Hei:)

Anonymous poster hash: 8415c...d0d

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir sjekket opp av gutter i begynnelsen av 20 åra selv. Ulempen ved å holde seg usannsynlig godt ;)

Skrevet

Har samme "problem" som deg, TS. Så jeg lot skjegget gro, men det har ikke hjulpet :ler:

Enig med deg i at det hadde vært topp om jenter på 20+ hadde vært like utadvendte som de yngre jentene :Nikke:

• Liker 1
Skrevet

Kanskje dere skal henge andre steder enn utenfor ungomdsskolen. Finnes steder folk på 20+ omgås og som ikke 16 åringer har noe sted å gjøre.

• Liker 5
Skrevet

Kanskje dere skal henge andre steder enn utenfor ungomdsskolen. Finnes steder folk på 20+ omgås og som ikke 16 åringer har noe sted å gjøre.

Tøffen...

• Liker 3
Gjest Sindre2014
Skrevet (endret)

Er vel en del som kan få mindre babyface ved å gå ned i fettprosent.

Endret av Sindre2014
Skrevet

Gå opp i fettprosent mener du vel? :P

Skrevet

Gå opp i fettprosent mener du vel? :P

Man ser vel ikke eldre ut av å bli babyrund i fjeset..

• Liker 3
Skrevet

Har de siste årene godt opp i fettprosent sammen forbundet med mye trening og spising. Får høre at jeg har fått et eldre ansikt;P Må begynne å løpe mer XD

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 24 år og jobber på videregående. Blir ofte sjekket opp av elevene, forteller hvor gammel jeg er og at jeg er ansatt på skolen. De rygger fort da. Akkurat nå er det plagsomt å se ung ut, men trøster meg med at jeg vil holde meg godt på mine eldre dager :)

• Liker 3
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Blir sjekket opp av gutter i begynnelsen av 20 åra selv. Ulempen ved å holde seg usannsynlig godt ;)

Ulempe? Du mener vell forlempe? Du blir sjekket opp av folk o 20 årene er det bare bra

Jeg er 24 år og jobber på videregående. Blir ofte sjekket opp av elevene, forteller hvor gammel jeg er og at jeg er ansatt på skolen. De rygger fort da. Akkurat nå er det plagsomt å se ung ut, men trøster meg med at jeg vil holde meg godt på mine eldre dager :)

Du er bare 24

Anonymous poster hash: 8140b...7af

• Liker 2
Skrevet

Ulempe? Du mener vell forlempe? Du blir sjekket opp av folk o 20 årene er det bare bra Du er bare 24

Anonymous poster hash: 8140b...7af

Jeg vet jeg er baare 24, men det er faktisk ikke noe moro å bli tatt for å være 12. Spesielt ikke som gravid!

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Det finnes ikke noe værre enn guttunger i tidlig 20 årene som tror de kan sjekke opp det de tydeligvis anser som den MILF'en.

Nei, de er på helt feil-feil-feil sted. Nei, jeg er på det absolutte 0-punkt når de er så unge og spesielt når de vil gi inntrykk av at de er små guttebabyer.... det er helt greit at deres tenning ligger der, men det gjør ikke min...

Mine Menn er akkurat det: ekte, voksne Menn.

Forsøkene på å bli sjekket opp av småunger (ref. trådtittel) er bare usannsynlig kleine.

Endret av Lille-pus
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Og jeg er 44 (kvinne) og blir sjekket opp av guttunger på 22. :forvirret:

Anonymous poster hash: d72b6...7aa
Gjest Lille-pus
Skrevet

Og jeg er 44 (kvinne) og blir sjekket opp av guttunger på 22. :forvirret:

Anonymous poster hash: d72b6...7aa

Hvorfor i alle dager lar du deg sjekke opp av småunger dersom du ikke tenner på dem? :klo:

... eller er det slik at du blir forsøkt sjekket opp? To helt ulike ting det i min verden.

AnonymBruker
Skrevet

ikke nødvendigvis. ei venninne av meg var babyface til ho var i midten av 30 årene. da eldes ho rimelig kjapt.

får du barn vil dette også ha innvirkning.

24 år er jo ikke akkurat gammelt. mimmikrynkene kommer når du nærmer deg 30 om du ikke har noen allerede

Anonymous poster hash: 65de1...44d

Skrevet

Ulempe? Du mener vell forlempe? Du blir sjekket opp av folk o 20 årene er det bare bra

med et barn på 8 år, eier egen bolig og bil og slutten av 20 årene... Slikt forhold varer ikke akkurat lenge... :vetikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...