Gå til innhold

Er jeg deprimert? er det dumt å gå ifra et ekteskap allerede etter 1 mnd ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 28 år vært sammen med mannen i 8 år , han ifra et helt annet kontinent og jeg i fra Norge , Har nå flyttet ned til hans land og føler jeg har gjort en stor tabbe :( elsker han men føler alikavel at jeg ikke vil være her , savner min familie min norske tilværelse og friheten i Norge , han kommer aldri til å flytte herfra for å bo i Norge og nå har det pá en måte gått opp for meg hva jeg har "gjort"

Føler meg også egoistisk når jeg tenker slik siden han er snill og verdens beste men alikavel så er det noe som er galt er liksom ikke så glad og er lei meg 70 % av tiden :-(

vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget :(

Anonymous poster hash: 3feff...e32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere barn? Du burde forsåvidt ikke ha dårlig samvittighet fordi du ønsker en tilværelse som gjør deg lykkelig, men du bburde virkelig tenkt litt mer over hva å bli gift med denne mannen faktisk betydde..

Håper uansett dette løser seg for dere begge, men prøv en stund. Og snakk med mannen din, eventuelt andre. Hvis du virkelig "må" tilbake til Norge så får du se hva som skjer

Skrevet

En måned er ikke lenge, jeg ville ihvertfall gitt det litt mer tid når du først har flyttet. Vanligvis tar det litt tid før man finner seg til rette i et nytt land.

Anonymous poster hash: ba7ce...84d

• Liker 2
Skrevet

Hvor lenge har du bodd i dette landet? Hjemlengselen er ofte verst helt i begynnelsen, når man ikke har noe særlig med venner og ikke er vandt til landets kultur og mennesker. Verre blir det hvis du ikke kan språket, men hvis det er slik at du bare har bodd der i 1 måned, så syns jeg du burde prøve litt lenger, for jeg tror det kommer til å gå over når du får deg et liv du er fornøyd med :-)

Skrevet

Hvor bor du ? :) nysgjerrig

Anonymous poster hash: aebc0...ae3

Gjest Atheena
Skrevet

Syns kanskje det er litt tidlig å gi opp, så ville nok prøvd litt mer. Det kan i hvertfall være lurt å vente litt med barn så du ikke låser deg i situasjonen.

Bor du i et vestlig land?

Skrevet

Det du føler er helt normalt.

Da jeg flyttet til et annet sted for å være med kjæresten var jeg ganske langt nede de første to mmd. Etter det begynte jeg å finne meg til rette og ble kjent med mange fantastiske mennesker. Det var som en ny verden for meg, og stortrivdes etter hvert. Etter en stund flyttet jeg hjem igjen, og DET var utrolig vanskelig! Har fortsatt ikke kommet helt over den tiden vi bodde der og de fine opplevelsene jeg hadde (det er nå ett år siden).

Mitt beste råd er å melde deg på kurs eller en eller annen form for aktivitet, der du kan bli kjent med noen nye mennesker. Bruk ellers tiden til å trene, lese bøker eller se på tv-serier. Det aller viktigste er å holde seg opptatt med noe, slik at du ikke bare lengter hjem hele dagen.

Anonymous poster hash: 56b99...495

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...