Gå til innhold

Snakke med elskerinna etter utroskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min var utro etter mange års samboerskap. Det var et sjokk og et svik uten sidestykke. Både barna og jeg tar det veldig tungt, for det er ganske nylig skjedd. Jeg ba han flytte ut, til foreldrene sine, MEN jeg mistenker at han bor delvis eller mye hos denne dama.. Han virker litt likegyldig oppi alt, men sier han angrer.

Det jeg lurer på er, skal jeg troppe opp hos den kjerringa og gi henne ei verbal lekse? Mannen min har fått så ørene flagret, han også.. Han har alltid vært av den trofaste typen, og jeg vet han aldri har vært utro før. Men den kjerringa visste han var opptatt, og allikevel holdt de det gående et par mnd. Hun fortjener å få høre det hun også. Hva mener dere? Både mannen min og hun hadde trengt en real omgang juling.... Da må jeg i tilfelle leie noen til å gjøre det. (spøk) Noen som har satt på plass et ludder??

Anonymous poster hash: 67151...241
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Haha, ja jeg har satt på plass et ludder! Det gjorde ikke saken noe bedre, men dessverre var jeg passe full når jeg gjorde det at ikke alt ga helt mening... Men hun har holdt seg borte siden den gang (skjedde for snart 2 år siden). Uansett så vil jeg ikke akkurat råde deg til å gjøre det, men whatever floats your boat, hjelper det deg så er det bare å kjøre på. :P

Endret av Blekk
  • Liker 4
Skrevet

Tenker det er bedre at du bare gir slipp på sinnet du har og driter i det. Kommer ikke noe godt ut av det uansett.

• Liker 2
Skrevet

Bare vær den perfekte dama heller, så angrer han nok.

Anonymous poster hash: 11128...84d
  • Liker 6
Gjest Lady.In.Heels
Skrevet

Hadde gitt henne en lekse jeg.. Det der tullet om å heve seg over er oppskrytt :lur: Hun visste om deg og pulte likevel mannen din.

Skjær opp dekkene på bilen hennes :) (neida... joda.. kanskje? :fnise: )

• Liker 10
Gjest Lady.In.Heels
Skrevet

Haha, ja jeg har satt på plass et ludder! Det gjorde ikke saken noe bedre, men dessverre var jeg passe full når jeg gjorde det at ikke alt ga helt mening... Men hun har holdt seg borte siden den gang (skjedde for snart 2 år siden). Uansett så vil jeg ikke akkurat råde deg til å gjøre det, men whatever floats your boat, hjelper det deg så er det bare å kjøre på. :P

Hva gjorde du? :fnise:

Skrevet

Mennesker som med viten og vilje har et forhold til noen h*n vet er opptatt er jommen ikke mye bedre enn den som er utro i mine øyne. Iallfall dersom det er barn inne i bildet.

Hadde fortalt hun akkurat hva jeg mener om henne...

• Liker 11
Skrevet (endret)

Hva gjorde du? :fnise:

Jeg skjelte henne ut og stakk. Så angret jeg og gikk tilbake og "ble venn" med henne. Så klikket jeg igjen, skjelte henne ut nok engang. Så angret jeg igjen, skjelte henne ut igjen og slik foregikk det.... Så skulle da hele festgjengen forflytte seg, og så klart måtte vi havne i samme bil, ved siden av hverandre. Jeg er generelt en glad person på fylla, så jeg kom meg saftige kjærlighetserklæringer til alle som satt i bilen... Så kom hun med en litt skeiv kommentar, så jeg snudde meg, la meg på rygg i setet og sparket til henne med begge beina. Og så ble jeg og en kompis av meg som ikke ville la meg være alene siden jeg var max full kastet ut av bilen. Jeg passet på å sparke henne en ekstra gang før jeg forlot bilen. Og ba henne holde seg til helvete unna meg og min. Og det har hun gjort! :fnise::vin:

Edit: MEN, litt mer seriøst prat, hun burde prise seg lykkelig for at jeg var veldig full og ikke bare brisen. Da hadde jeg nok gjort verre saker, for jeg har aldri i mitt liv hatet noen så hardt. Heldigvis er jeg over det nå, er ikke noe jeg tenker noe særlig på.. Men ser jeg trynet hennes brekker jeg meg. :P

Endret av Blekk
  • Liker 3
Skrevet

Haha, uff. Jeg er blitt skjelt ut av en forsmådd, desperat ekskone. Det var det kleineste jeg har opplevd, og jeg rødmer på hennes vegne når jeg tenker på det.

Du dummer deg ut, og viser deg fryktelig underlegen hvis du gjør noe sånt. Hun skylder deg ingenting, du får heller ta det ut på mannen din.

Anonymous poster hash: c4aae...eb3

• Liker 21
Skrevet

Mannen min var utro etter mange års samboerskap. Det var et sjokk og et svik uten sidestykke. Både barna og jeg tar det veldig tungt, for det er ganske nylig skjedd. Jeg ba han flytte ut, til foreldrene sine, MEN jeg mistenker at han bor delvis eller mye hos denne dama.. Han virker litt likegyldig oppi alt, men sier han angrer.

Du har bedt typen flytte ut.

Har du ikke da allerede reagert?

1/3 av norges befolkning er utro. Selv om Tommy Sharif nok skulle ønske det, så går ikke en bedratt 2/3 rundt og kapper opp dekk, tenner på hus, og leier inn folk til å banke opp andre. Sett litt for mye musikkvideoer i det siste?

Du kan ikke kompensere ved å være ekstra hyggelig.

Å kjefte på kjerringa ser jeg ikke hvordan skulle hjelpe.

Å kappe opp dekkene gir sikkert en kortvarig glede, men også en risiko for å bli tatt, og ubehag.

Ungene dine er tjent med forutsigbarhet, og kjappest mulig workaround.

Nullstill.

Ferdig med deg. Move on. Verden er fylt av drittsekker, og det kan umulig være din oppgave å reformere alle sammen. Av og til driter en måke på frontruta også, skal du skyte alle du ser?

• Liker 5
Gjest stian86
Skrevet

Jeg skjelte henne ut og stakk. Så angret jeg og gikk tilbake og "ble venn" med henne. Så klikket jeg igjen, skjelte henne ut nok engang. Så angret jeg igjen, skjelte henne ut igjen og slik foregikk det.... Så skulle da hele festgjengen forflytte seg, og så klart måtte vi havne i samme bil, ved siden av hverandre. Jeg er generelt en glad person på fylla, så jeg kom meg saftige kjærlighetserklæringer til alle som satt i bilen... Så kom hun med en litt skeiv kommentar, så jeg snudde meg, la meg på rygg i setet og sparket til henne med begge beina. Og så ble jeg og en kompis av meg som ikke ville la meg være alene siden jeg var max full kastet ut av bilen. Jeg passet på å sparke henne en ekstra gang før jeg forlot bilen. Og ba henne holde seg til helvete unna meg og min. Og det har hun gjort! :fnise::vin:

må no heller ta din partner er der problener ligger. Skjønner ikke at folk ska ta den andre parten. Om partneren din ikke hadde vært en utro gris hadde ikke noe skjedd heller. Er det problemet ligger
  • Liker 7
Gjest Lady.In.Heels
Skrevet

Uansett om kvinnen ikke har særlig skyll i dette, da mannen kan styre sine egne lyster synes jeg likevel hun bør få høre det. Skal ikke vi kvinner stå sammen og være litt søstre med hverandre?

Man roter bare ikke med opptatt menn. Det vet vi!

• Liker 3
Skrevet

Jeg vet det er fristende, men det beste er å la vær.
Klem til deg i en kjip situasjon <3

• Liker 3
Skrevet

må no heller ta din partner er der problener ligger. Skjønner ikke at folk ska ta den andre parten. Om partneren din ikke hadde vært en utro gris hadde ikke noe skjedd heller. Er det problemet ligger

Haha, jeg tok partneren min også, tro meg. Han ville ikke ha noe med henne å gjøre, det var hun som kom viftende med vaginaen sin. Og han var ikke utro heller. Lenger innpå det går jeg ikke, er ikke meg og huldra denne tråden handler om. ;)

• Liker 1
Skrevet

Uansett om kvinnen ikke har særlig skyll i dette, da mannen kan styre sine egne lyster synes jeg likevel hun bør få høre det. Skal ikke vi kvinner stå sammen og være litt søstre med hverandre?

Man roter bare ikke med opptatt menn. Det vet vi!

Skrevet

Jeg tror det beste er å la være. Jeg hadde lyst til å si og gjøre alle slags styggheter mot den andre dama, men til slutt klarte jeg å la være, og jeg vant dermed slaget. Hun fikk seg ny kjæreste, en bevist utro drittsekk, og jeg gikk ut med hevet hode. Det kostet meg MYE å holde kjeft, men i dag er jeg glad for det, for jeg ville bare sett dum ut. Hun visste hva hun gjorde, og visste dermed at hun såret noen. Folk som gjør det, bryr seg åpenbart ikke om at de sårer en annen, og dermed vil hun heller ikke bry seg om å få kjeft. Hun vet godt hva hun har gjort, så du har ingenting å vinne på å fortelle henne det igjen.

Anonymous poster hash: 00628...d0e
  • Liker 1
Skrevet

Ikke gjor det. Det vil vaere ukomfortabelt og ydmykende og naar sinnet ditt har lagt seg (det vil de t- du vil alltid vaere sint paa mannen din, men ikke emosjonell som du er naa) saa vil du angre.

Dette er mellom mannen din og deg. Hold deg for god for aa vaere den som jakter opp hans nye dame.

Anonymous poster hash: a9fb9...835
Skrevet

Hun vet kanskje det. Men du aner kanskje ikke hva mannfolk kan si til en potensiell elskerinne for å få både i pose og sekk?! Det er uansett han som er utro, ikke ta hun.

• Liker 8
Skrevet

Jeg tror det beste er å la være. Jeg hadde lyst til å si og gjøre alle slags styggheter mot den andre dama, men til slutt klarte jeg å la være, og jeg vant dermed slaget. Hun fikk seg ny kjæreste, en bevist utro drittsekk, og jeg gikk ut med hevet hode. Det kostet meg MYE å holde kjeft, men i dag er jeg glad for det, for jeg ville bare sett dum ut. Hun visste hva hun gjorde, og visste dermed at hun såret noen. Folk som gjør det, bryr seg åpenbart ikke om at de sårer en annen, og dermed vil hun heller ikke bry seg om å få kjeft. Hun vet godt hva hun har gjort, så du har ingenting å vinne på å fortelle henne det igjen.

Anonymous poster hash: 00628...d0e

Dette er egentlig relativt sant. Og et råd du bør følge trådstarter!

• Liker 2
Skrevet

Edit: MEN, litt mer seriøst prat, hun burde prise seg lykkelig for at jeg var veldig full og ikke bare brisen. Da hadde jeg nok gjort verre saker, for jeg har aldri i mitt liv hatet noen så hardt. Heldigvis er jeg over det nå, er ikke noe jeg tenker noe særlig på.. Men ser jeg trynet hennes brekker jeg meg. :P

Du fremstår som en ganske patetisk person... Ikke slik at jeg unner noen å bli bedratt, men iblant er det forståelig.

Anonymous poster hash: a9fb9...835

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...