Eolin Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 Hei, dette er kanskje et litt rart innlegg, jeg vet ikke. Jeg har nemlig ikke sett noen som har samme problem, kanskje det er mange der ute. Det håper jeg litt, for det begynner å bli rimelig irriterende. Jeg har veldig tykt hår, og det har begynt å få en ganske god lengde, ca. midt på ryggen. Det er fint, ikke noen problemer her, men det er i panna jeg har et ganske irriterende problem. Nettopp at jeg har masse korte hår, typ pannelugg-lengde, som er krøllet oppover. Det er forskjellige lengder, og det er ikke tykt nok i seg selv til å være en ordentlig pannelugg. Det minner faktisk litt om sånn.. underpels, ikke at det er pels, men hårene er mykere og tynnere (og færre) og er småkrøllete. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg har dette, om det er slitasje eller hva det er... Problemet er at hver gang jeg vil ha håret opp i en hestehale så ser det ut som om jeg har kort hår forfra, eller noen rare "horn". Jeg har selvfølgelig prøvd å stryke de til siden, bruke hårbøyle eller glatte de med vann (desperat forsøk), men det ender nesten alltid med at jeg må ta ned håret (da synes det nemlig ikke). Det ser heller ikke særlig bra ut at håret er så tynt at det nesten ser grått ut (jeg er kommuneblond, dog med fine naturlige striper ellers)... er det flere som har det slikt? jeg kan bare ikke se det hos noen andre jenter som har langt hår og satt det opp. er det noen som har noen tips? på forhånd takk
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #3 Skrevet 10. februar 2014 Er det sånn som dette du mener? Har man tykt hår er dette helt normalt og er man mørk synes det ganske godt også. Jeg hadde bare latt det være og prøvd å temme disse småhårene med produkter dersom de står litt hit og dit. Anonymous poster hash: a98d6...e20 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #4 Skrevet 10. februar 2014 Jeg har det slik jeg også, bare at håret mitt verken er tykt eller fint ellers Har egentlig alltid bare trodd det var nytt hår som vokste ut jeg, men det blir jo egentlig ikke lenger og er mye tynnere og mer fjonete! Men siden jeg ikke har så spesielt mye hår, så har jeg ikke så mye der heller, så det pleier å holde seg nede med hårspray når jeg har hestehale.Altså at jeg grer det bakover med hårspray. Holder seg ikke på trening og slikt da, så ender ofte opp med rare horn jeg også! Anonymous poster hash: 3b635...23b 1
Eolin Skrevet 10. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2014 haha, bra det er en med "horn" (AB). det er dessverre for mye til å vokse, dessuten er det jo en del av manken, de stikker bare opp foran, men gror sammen med "det vanlige håret". hm, mulig at det hjelper med et bilde, men så må jeg finne et først.
Edvarda Skrevet 10. februar 2014 #6 Skrevet 10. februar 2014 Sånne har jeg også, bare at mine er glatte mens resten er krøllete Moren min sier de forsvinner med alderen, så jeg synes de er ganske søte og et ungdomstegn 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #7 Skrevet 10. februar 2014 Moren min sier de forsvinner med alderen, så jeg synes de er ganske søte og et ungdomstegn Jeg har sånne ennå, og jeg er 40. Anonymous poster hash: 7a3ea...681
Edvarda Skrevet 10. februar 2014 #8 Skrevet 10. februar 2014 Jeg har sånne ennå, og jeg er 40.Anonymous poster hash: 7a3ea...681 Ja, jeg er 41, så det er vel derfor jeg setter pris på den teorien
Eolin Skrevet 10. februar 2014 Forfatter #9 Skrevet 10. februar 2014 (endret) edit, fjernet bildet. antar det bare er noe jg må leve med. takk for svar =) Endret 11. februar 2014 av Eolin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå