AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 Trenger hjelp! Møtte en fyr forrige helg og er helt betatt. Han ville kysse meg flere ganger, men jeg ville ikke i det hele tatt-av prinsipp. Da vi skulle dra hjem ville han at jeg skulle bli med på nachspiel, men jeg sa også nei til dette. Så sier han at jeg vil uansett møte meg igjen og bli bedre kjent. Jeg sier at jeg vil det samme hvor han sier "vet du.. Du kan få nummeret mitt så kan du velge om du vil sende meg mld eller ikke". Så jeg sendte mld og vi har vel tekstet to ganger siden vi møttes forrige helg. Spurte han på torsdag om han skulle ut til helgen hvor han svarte med engang at han måtte bort, og lurte på hva jeg skulle og samtalen gikk vel sin gang. Vet at han ikke har kjæreste - for sikkert. Tenker at jeg sendte mld sist og spurte, så da sender jeg i hvert fall ikke først igjen. Men hvis han var interessert så hadde han vel skrevet noe mer? Om at han km neste helg eller noe.. Hva tror dere? Er dette waste of time? Anonymous poster hash: 6e707...6bd
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #2 Skrevet 10. februar 2014 DyttAnonymous poster hash: 6e707...6bd
Nettinettet Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Hvis du er interessert så sender du en melding for å høre om dere skal finne på noe når han er tilbake igjen fra turen sin. Han gav deg nummeret sitt for at du skulle ta kontakt hvis du var interessert så da er det bare å vise litt mer initiativ enn du har gjort. Om det er bortkastet tid vil du ikke vite før du faktisk har vært på date med han og blitt kjent med han. 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #5 Skrevet 11. februar 2014 Hvis du er interessert så sender du en melding for å høre om dere skal finne på noe når han er tilbake igjen fra turen sin. Han gav deg nummeret sitt for at du skulle ta kontakt hvis du var interessert så da er det bare å vise litt mer initiativ enn du har gjort. Om det er bortkastet tid vil du ikke vite før du faktisk har vært på date med han og blitt kjent med han. Takk for svar! Bare det at jeg sendte de to siste mld først og vil ikke virke for innpåsliten... Enig i at jeg kommer til å vite om det er waste etter en date, men har aldri bedt en gutt ut før og er ikke helt klar for avslag:/ - i tilfelle han plutselig har ombestemt seg Anonymous poster hash: 6e707...6bd
Nettinettet Skrevet 11. februar 2014 #6 Skrevet 11. februar 2014 Takk for svar! Bare det at jeg sendte de to siste mld først og vil ikke virke for innpåsliten... Enig i at jeg kommer til å vite om det er waste etter en date, men har aldri bedt en gutt ut før og er ikke helt klar for avslag:/ - i tilfelle han plutselig har ombestemt seg Anonymous poster hash: 6e707...6bd Det har ingen betydning hvem som sender først i en slik setting. Han gav deg nummeret sitt og det viser at han tydelig er interessert i å bli kjent. Innpåsliten hadde du vært hvis du hadde gitt han nummeret ditt og så når du ikke hadde hørt noe så hadde du skaffet nummeret og sendt han en melding.. (for å sette det på spissen) Bare send en uformell melding om han har lyst til å treffes for en kaffe/tur/kino eller noe annet til uka og så ser du bare hva han svarer. Ikke spør "Lyst til å finne på noe" men kom med et konkret forslag. Da slipper dere sånn frem og tilbake med hva dere skal gjøre osv.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #7 Skrevet 11. februar 2014 Det har ingen betydning hvem som sender først i en slik setting. Han gav deg nummeret sitt og det viser at han tydelig er interessert i å bli kjent. Innpåsliten hadde du vært hvis du hadde gitt han nummeret ditt og så når du ikke hadde hørt noe så hadde du skaffet nummeret og sendt han en melding.. (for å sette det på spissen) Bare send en uformell melding om han har lyst til å treffes for en kaffe/tur/kino eller noe annet til uka og så ser du bare hva han svarer. Ikke spør "Lyst til å finne på noe" men kom med et konkret forslag. Da slipper dere sånn frem og tilbake med hva dere skal gjøre osv. Takk for svar igjen! Tenker at jeg kan gjøre det nærmere helgen. Trodde bare at jeg ikke skulle sende igjen sist jeg sendte på torsdag der jeg lurte på hva han skulle til helgen. Får bare håpe at han vil møte meg igjen! Anonymous poster hash: 6e707...6bd 1
Nettinettet Skrevet 11. februar 2014 #8 Skrevet 11. februar 2014 Takk for svar igjen! Tenker at jeg kan gjøre det nærmere helgen. Trodde bare at jeg ikke skulle sende igjen sist jeg sendte på torsdag der jeg lurte på hva han skulle til helgen. Får bare håpe at han vil møte meg igjen!Anonymous poster hash: 6e707...6bd Jeg ville heller sendt en melding i dag jeg. For hvis du sender nærmere helgen kan han ha lagt planer igjen. Hvis han ikke hadde hatt lyst til å møte deg igjen , hadde han ikke gitt deg telefonummeret på den måten som har gjorde. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #9 Skrevet 11. februar 2014 Waste of time.Anonymous poster hash: 6f637...0a5
Purple Diamond Skrevet 11. februar 2014 #10 Skrevet 11. februar 2014 Waste of time.Anonymous poster hash: 6f637...0a5 Hvorfor det? Kan godt hende han er interessert
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #11 Skrevet 11. februar 2014 Waste of time.Anonymous poster hash: 6f637...0a5 Lurer også på hvorfor du mener det er waste? hadde vært fint med flere meninger- vil ikke drite meg ut.. Anonymous poster hash: 6e707...6bd
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #12 Skrevet 21. februar 2014 Jeg ville heller sendt en melding i dag jeg. For hvis du sender nærmere helgen kan han ha lagt planer igjen. Hvis han ikke hadde hatt lyst til å møte deg igjen , hadde han ikke gitt deg telefonummeret på den måten som har gjorde. Lykke til! Tusen takk for råd :D Han liker meg veeeldig godt og vi har møttes to ganger siden og skal møtes igjen til uken :D Anonymous poster hash: 6e707...6bd 1
Nettinettet Skrevet 22. februar 2014 #13 Skrevet 22. februar 2014 Tusen takk for råd :D Han liker meg veeeldig godt og vi har møttes to ganger siden og skal møtes igjen til uken :D Anonymous poster hash: 6e707...6bd Så hyggelig å høre. Og dette er nok et bevis på at an må ta noen sjanser og ikke lytte til de som bare e negative..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå