AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #61 Skrevet 14. februar 2014 Dere trenger ikke bekymre dere, menn tar alt dem får uansett hvem og hvordan dem ser ut:) Dette kommer fra en menn selv, vi er alle desperate svin som tar alt vi får Håper du er ironisk nå?.. Anonymous poster hash: 24783...93c
Gjest Winza Skrevet 14. februar 2014 #62 Skrevet 14. februar 2014 Håper du er ironisk nå?.. Anonymous poster hash: 24783...93c Ja litt:) Det er sant at menn er mer desperate enn kvinner
Gjest Gaea Skrevet 14. februar 2014 #63 Skrevet 14. februar 2014 Dere trenger ikke bekymre dere, menn tar alt dem får uansett hvem og hvordan dem ser ut:) Dette kommer fra en mann selv, vi er alle desperate svin som tar alt vi får For det er jo veldig koselig... Heller ingen enn noe sånt.
Gjest Winza Skrevet 14. februar 2014 #64 Skrevet 14. februar 2014 For det er jo veldig koselig... Heller ingen enn noe sånt. Everything or nothing
Bex Skrevet 14. februar 2014 #65 Skrevet 14. februar 2014 Dere trenger ikke bekymre dere, menn tar alt dem får uansett hvem og hvordan dem ser ut:) Dette kommer fra en mann selv, vi er alle desperate svin som tar alt vi får Hører fler her inne sier det, men egen erfaring og venninners erfaring fra div nettdatingsider er at dette ikke stemmer. Vi helt gjennomsnittlige med normale, søte bilder får null oppmerksomhet og ingen meldinger, mens de to blonde, ganske så søte drukner i oppmerksomhet og ikke orker å forholde seg til meldingene de får. Så dere er desperate, men fokuserer kun på de aller søteste jentene...? 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #66 Skrevet 14. februar 2014 Tror mange menn er mer desperate etter sex, mens mange jenter er mer desperate etter forhold. Og Tinder er gøy også for helt gjennomsnittelige jenter, jeg er selv et bevis på det Det er bare viktig å ha litt varierte bilder, et pent bilde av ansiktet som profilbilde (ikker FOR nærme, men helt vanlig), og et bilde hvor kroppsstørrelsen kommer fram. Viktig at det er mulig å danne seg et inntrykk av hvordan du ser ut, da utseendet tross alt er en av veldig få ting man faktisk kan få et innsyn i på Tinder. Ellers er det fint med bilder som sier noe om interesser etc. også, hvis du ikke er ute etter en one night stand, selvsagt Anonymous poster hash: 78c86...620
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #67 Skrevet 14. februar 2014 Tror mange menn er mer desperate etter sex, mens mange jenter er mer desperate etter forhold. Og Tinder er gøy også for helt gjennomsnittelige jenter, jeg er selv et bevis på det Det er bare viktig å ha litt varierte bilder, et pent bilde av ansiktet som profilbilde (ikker FOR nærme, men helt vanlig), og et bilde hvor kroppsstørrelsen kommer fram. Viktig at det er mulig å danne seg et inntrykk av hvordan du ser ut, da utseendet tross alt er en av veldig få ting man faktisk kan få et innsyn i på Tinder. Ellers er det fint med bilder som sier noe om interesser etc. også, hvis du ikke er ute etter en one night stand, selvsagt Anonymous poster hash: 78c86...620 Kvinner på tinder bryr seg ikke om forhold, dem er bare ute etter sjekke menn dem kan hoppe i øyet med Anonymous poster hash: 8f78c...58e
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #68 Skrevet 14. februar 2014 Tror ikke du burde snakke for alle jenter. Kvinner på tinder bryr seg ikke om forhold, dem er bare ute etter sjekke menn dem kan hoppe i øyet medAnonymous poster hash: 8f78c...58e Anonymous poster hash: 4c7cb...d90
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #69 Skrevet 14. februar 2014 Anonymous poster hash: 4c7cb...d90 Jeg skrev ikke det, slutt å legg til esktra settning til kommentaren min, jeg sa ikke at tror ikke du burde snakke for alle janter Anonymous poster hash: 8f78c...58e
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #70 Skrevet 27. mars 2014 Tinder er noe fjas... Anonymous poster hash: 8f78c...58e
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #71 Skrevet 27. mars 2014 Tinder er noe fjas... Anonymous poster hash: 8f78c...58e Derfor måtte du dra opp en tråd som var aktiv for over en mnd siden? Anonymous poster hash: 0fd88...ed7 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #72 Skrevet 27. mars 2014 Derfor måtte du dra opp en tråd som var aktiv for over en mnd siden? Anonymous poster hash: 0fd88...ed7 Jeg trenger å advare folk mot denne appe så det. Appen funker bare for kvinnfolk, oss menn får ingenting. Skulle ønske alle menn kunne slutte å bruke appen slik dere damer kunne sett hvordan det er å måtte streve for å få en... Anonymous poster hash: 8f78c...58e
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #73 Skrevet 27. mars 2014 Jeg trenger å advare folk mot denne appe så det. Appen funker bare for kvinnfolk, oss menn får ingenting. Skulle ønske alle menn kunne slutte å bruke appen slik dere damer kunne sett hvordan det er å måtte streve for å få en... Anonymous poster hash: 8f78c...58e Vel, it takes two to tango... Så hver gang en kvinne får en match, så gjør også en mann det. Så jeg vil si det fungerer på menn også (eller så ville det vært en ganske meningsløs app som aldri ble populær) Anonymous poster hash: 0fd88...ed7 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #74 Skrevet 27. mars 2014 Vel, it takes two to tango... Så hver gang en kvinne får en match, så gjør også en mann det. Så jeg vil si det fungerer på menn også (eller så ville det vært en ganske meningsløs app som aldri ble populær) Anonymous poster hash: 0fd88...ed7 Damer får match hele tiden mens det får ikke menn, snakker fra egen erfaring Anonymous poster hash: 8f78c...58e
pandabear Skrevet 27. mars 2014 #75 Skrevet 27. mars 2014 Et tips er å ikke skrive usakle kommentarer til meg Anonymous poster hash: 8f78c...58e Oi, for det der var veldig sakelig. Håper ikke det er sånn du snakker til jenter på Tinder, eller i livet generelt. 1
Gjest Winza Skrevet 27. mars 2014 #76 Skrevet 27. mars 2014 Oi, for det der var veldig sakelig. Håper ikke det er sånn du snakker til jenter på Tinder, eller i livet generelt. Ingen snakker som dem gjør på forumer til dater på nettet:)
pandabear Skrevet 27. mars 2014 #77 Skrevet 27. mars 2014 Ingen snakker som dem gjør på forumer til dater på nettet:) Nei det får vi ikke håpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå